اخبار عمومی
اعلام وصول 2
170276
تاریخ انتشار: 1396/07/14 20:36
باحضور تیم فوتسال بانوان استقلال در لیگ برتر کشور؛
باحضور تیم فوتسال بانوان استقلال در لیگ برتر کشور؛ خوزستان صاحب سومین سهمیه شد.

عصرجهان/محمدابولیان (نوروزی) -مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان از حضور قطعی تیم بانوان این باشگاه در لیگ برتر کشور خبر داد.
صفرعلی جمال‌ پور اظهارکرد: تیم بانوان استقلال خوزستان قطعا در رقابتهای این فصل لیگ برتر کشور شرکت خواهد کرد و در این راستا با فروزان سلیمانی سرمربی اسبق تیم های ملی و باشگاه پرسابقه ی ملی حفاری را برای هدایت  تیم فوتسال استقلال خوزستان انتخاب کردیم
 وی افزود: امسال به دنبال ماندن در لیگ برتر آن هم با کسب جایگاه خوب و آبرومندانه هستیم و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد و تمام تلاش مان این است که یک تیم خوب، جوان و بومی را روانه مسابقات این فصل کنیم .
مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان گفت: بانوان خوزستانی از  پتانسیل خوبی برخوردارند و حضور پنج بازیکن شایسته استان در ترکیب تیم ملی فوتسال دلیلی بر این مدعااست ما می توانیم روی آن ها سرمایه گذاری کنیم، خوزستان ازبانوان ملی پوش باکیفیتی برخوردار است،امیدواریم باتوافق با آنها بتوانیم در این فصل از حضورشان بهره مندگردیم.
شایان ذکراست پس تیم های ملی حفاری قهرمان چندین دوره ی فوتسال لیگ برتر و پالایش پخش آبادان،  استقلال سومین تیم خوزستانی است که  به عنوان نماینده فوتسال استان دراین مسابقات حضورخواهدیافت.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*