اخبار عمومی
اعلام وصول 2
170284
تاریخ انتشار: 1396/07/14 21:19
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: 2 هزار و 100 کیلوگرم انواع مواد مخدر از ابتدای سال جاری تاکنون در این استان کشف و ضبط و یکهزار نفر قاچاقچی نیز دستگیر شده است.

به گزارش ایرنا، سردار مهدی انصاری پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج به مناسبت هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: در این مدت 200 دستگاه خودروی حامل مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد توقیف شده و میزان کشفیات نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته 14 درصد افزایش داشته است.
وی افزایش 10 درصدی وقوع سوانح رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد در این مدت را یادآور شد و افزود: تصادفات فوتی نیز در استان 2 درصد کاهش یافته است.
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: نزاع های دسته جمعی و فردی در این مدت در استان به ترتیب 30 و هشت درصد کاهش نشان می دهد.
سردار انصاری عنوان کرد: کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری در زمینه پیشگیری از وقوع جرم به عنوان سه استان اول کشور شناخته و معرفی شده است.
وی ابراز داشت: قشرهای مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد باید در زمینه تأمین امنیت و پیشگیری از وقوع جرم احساس مسئولیت کرده و همکاری بیشتری در این راستا با نیروی انتظامی استان داشته باشند زیرا پلیس به تنهایی نمی تواند چنین امر مهمی را محقق کند.
سردار انصاری گفت: راهبرد اصلی نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در زمینه تأمین امنیت و پیشگیری از وقوع جرم اجتماعی کردن آنها و مشارکت دادن هر چه بیشتر مردم استان در این راستاست.
وی اظهار داشت: حدود 300 برنامه در هفته نیروی انتظامی سال جاری در نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد اجرا می شود.
14تا 20 مهر هر سال به نام هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده است.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*