اخبار عمومی
اعلام وصول 2
170285
تاریخ انتشار: 1396/07/14 21:39
تیم نفت امیدیه در رقابت های لیگ برتر تیراندازی باکمان باشگاههای کشور به سه پیروزی و یک شکست دست یافت

عصرجهان-هفته پنجم و ششم رقابت‌های لیگ برتر تیراندازی باکمان باشگاههای کشور روزهای 13 و 14 مهرماه با انجام 8 بازی در رشته‌های ریکرو و کامپوند در سایت تیراندازی با کمان ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد.


تیم نفت امیدیه دربخش کامپوند این رقابت ها به ترتیب با نتایج 5 برصفر و 4 بر یک مقابل تیم های دانشگاه آزاد اسلامی تهران و هیئت کرمان به پیروزی دست یافت.
شاگردان بهروز فولادوند دربخش ریکرو با نتیجه 4 بریک بر تیم هیئت کرمان غلبه کردند و در دیگر بازی خود نیز با حساب 5 برصفر مغلوب تیم پترو کیمیا راد تهران شد.
با این نتایج تیم نفت امیدیه دربخش کامپوند با 19 امتیاز در مکان سوم جدول رده بندی بخش آقایان قرار گرفت و دربخش ریکرو نیز با 15 امتیاز چهارم شد.
سرمربی تیم تیراندازی باکمان نفت امیدیه با اشاره به اینکه هدف ما قرار گرفتن بر روی سکو است افزود: در حال حاضر نتایج خوبی کسب کردیم و در ادامه می توانیم به هدف خود امیدوار باشیم.
وی با بیان این که بازی های این هفته درشرایط بارندگی برگزار شد،گفت:همین شرایط کار ما را بسیار سخت کرد اما بچه های ما عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتند.
فولادوند با اشاره به این که در طول هفته تمرینات منظمی انجام دادیم و همین امر موجب شد که بازیکنان ما با آمادگی کامل دراین هفته به میدان بروند افزود: امیدوارم در ادامه عملکرد بهتری از خود به نمایش بگذاریم.
دور بعد این مسابقات 27مهرماه درشهرستان امیدیه برگزار می شود/ایرنا



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*