اخبار عمومی
اعلام وصول 2
170314
تاریخ انتشار: 1396/07/18 22:33
پس از قرعه مسابقات لیگ برتربسکتبال مشخص شد؛
دو تیم مدعی استان خوزستان در هفته نخست لیگ برتر بسکتبال کشور به مصاف نمایندگان گرگان می روند و در هفته دوم شهرآورد استان را برگ

عصرجهان/محمدابولیان (نوروزی) -دو تیم مدعی استان خوزستان در هفته نخست لیگ برتر بسکتبال کشور به مصاف نمایندگان گرگان می روند و در هفته دوم شهرآورد استان را برگزار خواهند کرد پس از قرعه‌کشی لیگ برتر بسکتبال کشور ۹ تیم شرکت کننده در رقابتهای این فصل ،حریفان خود را شناختند.

در همین چهارچوب، هر سه نماینده خوزستان در روز دوشنبه ۲۴مهرماه به میدان خواهند رفت ، پتروشیمی بندرامام  تنها میزبان استان در هفته نخست می باشد،بر همین اساس تیم بسکتبال نفت آبادان در گام اول به گرگان خواهد رفت تا در مقابل شهرداری این شهر به میدان برود، پتروشیمی بندرامام درخانه از دیگر نماینده استان گلستان یعنی یس‌آل پذیرایی خواهد کرد.

پدافند رعد دزفول هم در نخستین تجربه ی حضور خود در لیگ برتربسکتبال کشور در تهران به مصاف تیم پر سابقه ی پایتخت دانشگاه آزاد اسلامی خواهد رفت.

نیروی زمینی تهران،در هفته نخست این رقابت‌ها با قرعه استراحت روبروشد.

هفته دوم این رقابت‌ها نیز با شهرآورد بسکتبال خوزستان بین تیم‌های پتروشیمی بندر امام و نفت آبادان درروز ۲۷ مهرماه به میزبانی نفتی هابرگزار خواهد شد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*