اخبار عمومی
اعلام وصول 2
170348
تاریخ انتشار: 1396/07/19 17:01
هدایت یزدی: هیچ مشکلی وجود ندارد. من یک ساعت پیش با آقای فکری صحبت کردم. او همیشه بعد از بازی‌ها یک روز برای دیدن خانواده خود به تهران می‌رود و بعد هم به مسجدسلیمان برمی‌گردد

مدیرعامل باشگاه مناطق نفت‌خیز جنوب درباره این که گفته شده است محمود فکری، سرمربی نفت مسجدسلیمان این تیم را ترک کرده است، توضیحاتی ارائه داد.


به گزارش عصر جهان به نقل از ایسنا هدایت یزدی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود محمود فکری به دلیل مشکلات خانوادگی، مسجدسلیمان را ترک کرده است، اظهار کرد: هیچ مشکلی وجود ندارد. من یک ساعت پیش با آقای فکری صحبت کردم. او همیشه بعد از بازی‌ها یک روز برای دیدن خانواده خود به تهران می‌رود و بعد هم به مسجدسلیمان برمی‌گردد.
او خاطرنشان کرد: هیچ اتفاق خاصی نیفتاده است و اکنون تیم صدرنشین است و شرایط خوبی دارد و آیا تیمی که صدرنشین است، سرمربی آن قهر می‌کند؟
مدیرعامل باشگاه مناطق نفت‌خیز جنوب ادامه داد: آقای فکری کارش را بسیار قوی ادامه می‌دهد و مجموعه مدیریت باشگاه از او به صورت قوی حمایت می‌کند.
وی در پاسخ به این سوال که فکری چه زمانی برای ادامه کار خود به مسجدسلیمان بر می‌گردد؟ گفت:‌ او فردا کارش را شروع می‌کند. همان‌طور که گفتم من با او صحبت کردم و هیچ مشکلی وجود ندارد و نمی‌دانم چرا این‌گونه در رسانه‌ها گفته شده است. همه از رسانه گرفته تا مردم و مسوولان باید دست به دست هم دهند تا با همکاری یکدیگر نفت مسجدسلیمان را به جایی برسانیم که صعود به لیگ برتر را داشته باشد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*