اخبار عمومی
اعلام وصول 2
1724
تاریخ انتشار: 1393/05/11 15:33
شهردار آبادان:
شهردار آبادان نتایج بررسی کارشناسی اعلام شده از حادثه آتش سوزی ساختمان کادوس را «کارشناسی و بررسی‌های اولیه» اعلام کرد و گفت: گزارش آتش نشانی گزارش نهایی حریق کادوس 4 نیست.


شهردار آبادان:
گزارش آتش نشانی گزارش نهایی حریق کادوس 4 آبادان نیست
شهردار آبادان نتایج بررسی کارشناسی اعلام شده از حادثه آتش سوزی ساختمان کادوس را «کارشناسی و بررسی‌های اولیه» اعلام کرد و گفت: گزارش آتش نشانی گزارش نهایی حریق کادوس 4 نیست.

پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان: گزارش آتش نشانی از حادثه حریق کادوس 4 آبادان  گزارش نهایی نیست

محمودرضا شیرازی با اشاره به اینکه گزارش آتش نشانی گزارش نهایی حریق کادوس 4 آبادان نیست، اظهار داشت: بر اساس جمع‌بندی اولیه این تحقیقات، عوامل مختلفی در حادثه آتش سوزی مجتمع کادوس دخیل بوده‌اند که از جمله آن می‌توان به ایمن نبودن ساختمان؛ بی‌توجهی مالک به اخطارهای ارائه شده به وی و وجود مقادیر زیادی از وسایل و اشیاء قابل حریق اشاره کرد.

وی با تاکید بر لزوم رسیدگی دقیق و فنی به موضوع و اعلام نتایج آن، تصریح کرد: نتایج نخستین یافته‌های تیم کارشناسی آتش نشانی در بررسی‌های صورت گرفته به عنوان جمع بندی‌های اولیه اعلام شد که آن نیز نیاز به تحقیقات و بررسی‌های مفصل‌تری دارد.

شهردار آبادان با بیان اینکه نتایج حاصل از بررسی‌های کارشناسان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی در حال پیگیری است تصریح کرد: با توجه به آنکه بخشی از این گزارش نیاز به تحقیقات مفصل‌تری از سوی دستگاه‌های ذی‌ربط دارد‌ لذا انجام تحقیقات بیشتر و اعلام رای نهایی مرتبط با دستگاه قضایی است که آنان نیز نتایج نهایی و رسمی را با ارائه دلایل و مدارک متقن اعلام خواهند کرد.

این مسئول با ابراز تاسف شدید از بروز حادثه آتش سوزی کادوس یادآور شد: در چند روز گذشته، متاسفانه قضاوت‌های زودهنگام و حرف‌هایی زده شد که کارشناسی نبود و برخی افراد بیشتر به دنبال دیگر جریانات هستند، اما در شهرداری ما به دنبال حاشیه نمی‌رویم و در پی کار قانونی خودمان هستیم.

شیرازی همچنین از رسانه‌ها خواست در جهت انعکاس گزارش کارشناسی آتش نشانی به عنوان گزارش اولیه موضوع آتش سوزی کادوس 4 حتماً دقت کنند.

منبع:  فارس



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*