اخبار عمومی
اعلام وصول 2
180363
تاریخ انتشار: 1396/07/21 00:34
در هفته نهم لیگ برتر حاصل شد؛
شاگردان عبدالله ویسی که در همان بیست دقیقه نیمه نخست روی غفلت و اشتباهات خط دفاعی اشان اسیر مهاجمان سرعتی حریف شدند، و سه بار دروازه ی خود را بازشده دیدند

عصر جهان؛ محمد ابولیان(نوروزی)
استقلال خوزستان ۱پرسپولیس ۳
*چهارچوب رقابت: هفته نهم لیگ برتر
*محل برگزاری: ورزشگاه غدیر اهواز
*روز برگزاری: پنجشنبه ۲۰مهرماه ۹۶ * ساعت برگزاری: ۱۷
*وضعیت زمین: مناسب
*گل‌ها: رضا کرملاچعب (۳۴) برای استقلال خوزستان - علی علیپور (۱۶ و ۱۸) شجاع خلیل‌زاده (۲۴)پرسپولیس تهران
*داور: محمدحسین زاهدی فرد
-کمک داوران: آرمان اسعدی و محمد عطایی
*اخراج: موسی کولیبالی (۳۸)
تماشاگر: بیش از۱۵هزار نفر
بازیکن برتر میدان: علی علیپور
چهره های غایب دیدار: مهدی طارمی، سیدجلال حسینی، وحید امیری، فرشاد احمدزاده از پرسپولیس و طالب ریکانی و حکیم نصاری از استقلال خوزستان


🔹استقلال خوزستان:
 گودرز داودی،علیرضا زندوی، ابوالفضل علایی،جونیورمارینو(۶۳-ساباتابادزه)،موسی کولیبالی، عقیل کعبی، میثم دورقی، سلمان بحرانی (۶۵- سعید زارع)،حسین بهرامی، رضا کرملاچعب (۷۲- ابوالفضل محمد حسنی)،فرید بهزادی کریمی
*سرمربی: عبدالله ویسی
🔹پرسپولیس تهران:
  بوژیدار رادوشوویچ، حسین ماهینی، محمد انصاری، شجاع خلیل‌زاده، صادق محرمی، محسن ربیع‌خواه،گاودین منشا (۶۵-بشاررسن )، کمال کامیابی ‌نیا، محسن مسلمان، سیامک نعمتی (۹۰- شایان مصلح)، علی علیپور
*سرمربی: برانکو ایوانکوویچ
🔹جریان گلها:
دقیقه ۱۶: پاس در عمق سیامک نعمتی باعث گادوین منشا با گودرز داوودی دروازه‌بان استقلال خوزستان تک به تک  شود که ضربه مهاجم پرسپولیس در برخورد با دروازه‌بان جوان آبی پوشان در ریباند به علیپورآماده رسید تا مهاجم جوان پرسپولیس  با شوتی سرکش از پشت محوطه جریمه میزبان گل نخست این دیدار را به سود سرخ پوشان به ثمر برساند.
دقیقه ۱۸ : پاس در عمق محسن مسلمان به پشت مدافعان استقلال خوزستان این بار به علیپور رسید تا او در موقعیتی تک به تک گل دوم خود و پرسپولیس را به ثمر برساند.
دقیقه ۲۴ : ارسال صادق محرمی به سمت چپ محوطه جریمه استقلال خوزستان با سانتر تک ضرب حسین ماهینی روی تیر دوم همراه شد تا شجاع‌خلیل‌زاده مدافع پیش تاخته سرخ پوشان گل سوم پرسپولیس را به ثمر برساند.
*دقیقه ۳۴ : ارسال بلند بازیکنان استقلال خوزستان به پشت مدافعان پرسپولیس و فرار کرملاچعب، بازیکن سابق پرسپولیس را در موقعیت گلزنی قرار داد تا گل نخست استقلال خوزستان با ضربه بغل پای فنی این بازیکن بر خلاف حرکت رادوشویچ به ثمر برسد.
شرح بازی:
در چهارچوب رقابت های فوتبال لیگ برترواز هفته نهم این مسابقات استقلال خوزستان درورزشگاه غدیر اهواز به مصاف پرسپولیس تهران رفت و در روزیکه مستحق باخت نبود در نهایت در پایان این بازی مهیج و دیدنی که چهار بارتوپ از خط دروازه ها ی دو تیم گذشت در مقابل سرخ پوشان میهمان با نتیجه سنگین سه بر یک شکستی دیگر را پذیرا گشت، شاگردان عبدالله ویسی که در همان بیست دقیقه نیمه نخست روی غفلت و اشتباهات خط دفاعی اشان اسیر مهاجمان سرعتی حریف شدند، و سه بار دروازه ی خود را بازشده  دیدند بعد از دریافت گل های خورده تلاش آبی پوشان فقط یک بار نتیجه داد تا یکی از گل های خورده را جواب دهند.


 

ضمیمه گزارش به نقل از سایر رسانه ها
ویسی:از عملکرد بازیکنانم راضی نیستم/ به آینده استقلال خوزستان امیدوار هستم
سرمربی تیم استقلال خوزستان گفت: تیمی که سه گل دریافت می کند قطعا عملکرد ضعیفی داشته و من از عملکرد بازیکنانم اصلا راضی نیستم.
عبدالله ویسی پنجشنبه شب پس از باخت تیمش مقابل پرسپولیس تهران در نشست خبری بعد از بازی در سالن جلسات ورزشگاه غدیر اهواز اظهار کرد: خیلی خوب شروع کردیم و حتی می توانستیم به حریف گل بزنیم اما در ادامه غافل گیر شدیم و سه گل دریافت کردیم.
سرمربی تیم استقلال خوزستان با بیان این که پس از 10 نفره شدن بهتر کار کردیم افزود: ما در نیمه دوم به مراتب بهتر از حریف بودیم و موقعیت های گلزنی خوبی داشتیم اما نتوانستیم از آن ها استفاده خوبی ببریم.
وی با اشاره به این که هنوز به خود باوری نرسیده ایم افزود: در این بازی شرایط به شکلی پیش می رفت که می توانستیم به پرسپولیس گل بزنیم و بازنده نباشیم اما این امر محقق نشد و ما شرمنده هواداران شدیم.
ویسی با بیان این که سیستم دفاعی ما در این دیدار به شدت ضعیف بود افزود: ما باید نماینده خوبی برای استان باشیم و از فوتبال خوزستان دفاع کنیم هر چند در مقابل قهرمان ایران و یکی از بهترین تیم های آسیا بازی کردیم.
وی افزود: در این فصل 20 تغییر داشتیم که این موضوع کار ما را سخت تر کرد چرا که برای هماهنگی بین بازیکنان به زمان بیشتری نیاز داریم اما به آینده تیمم امیدوار هستم و مطمئن هستم روزهای خوب استقلال در پیش است.
سرمربی اسقلال خوزستان بیان کرد: به تک تک بازیکنانم به خصوص جوانان تیم ایمان دارم و امیدوارم در نیم فصل دوم با جذب چند بازیکن نتایج بهتری کسب کنیم.
وی در خصوص طالب ریکانی و حکیم نصاری دو بازیکنان محروم تیم گفت: این دو بازیکن را به دلیل حرکت غیر اخلاقی از تیم کنار گذاشتم و در حال حاضر در اختیار باشگاه هستند.
دیدار بین دو تیم استقلال خوزستان و پرسپولیس تهران در هفته نهم رقابت های لیگ برتر با نتیجه 3 بر یک به سود پرسپولیس به پایان رسید.
 کاپیتان تیم فوتبال استقلال خوزستان:در حد استقلال خوزستان ظاهر نشدیم/ از هواداران عذرخواهی می کنم
کاپیتان تیم استقلال خوزستان گفت: مقابل تیم پرسپولیس در حد استقلال خوزستان ظاهر نشدیم و بر اثر چند غافلگیری بازی را به حریف واگذار کردیم.
میثم دورقی پنجشنبه شب در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: هدفمان در این بازی کسب 3 امتیاز بود اما در 20 دقیقه همه چیز را واگذار کردیم و هنوز در شوک هستیم.
کاپیتان تیم استقلال خوزستان افزود: ما به خوبی شروع کردیم و حتی می توانستیم در پنج دقیقه ابتدایی بازی به پرسپولیس گل بزنیم اما بر اثر کم دقتی توپ ما وارد دروازه آن ها نشد. در ادامه بر روی یک غفلت دروازه ما باز شد و هر چه کردیم نتوانستیم به بازی برگردیم.
وی ادامه داد: با گلی که دریافت کردیم شیرازه تیم از هم پاشید و 2 گل دیگر خوردیم اما در ادامه به خود آمدیم و یکی از گل ها را جبران کردیم.
دورقی افزود: با شروع نیمه دوم توپ و میدان را به خوبی در اختیار گرفتیم و چند موقعیت گل بر روی دروازه پرسپولیس خلق کردیم که توپ های ما وارد دروازه نشد. هر چند حریف تیمی قدرتمند و از بازیکنان خوبی برخوردار است اما تصور نمی کردیم سه گل دریافت کنیم.
وی ضمن عذرخواهی از هواداران با بیان اینکه قول می دهیم در بازی های آینده جبران کنیم عنوان کرد: در این دیدار بسیاری از بازیکنان خود را در اختیار نداشتیم و این موضوع به تیم ما لطمه وارد کرد. بسیاری از بازیکنان ما برای اولین بار در کنار هم بازی میکنند لذا برای هماهنگی بهتر به زمان بیشتری نیاز داریم.
کاپیتان استقلال خوزستان عنوان کرد: با حضور عبدالله ویسی تیم ما در آینده شرایط بهتری خواهد داشت و سعی می کنیم با نتایجی که کسب خواهیم کرد جایگاه خود را در جدول ترقی دهیم/ایرنا




کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*