اخبار عمومی
اعلام وصول 2
180377
تاریخ انتشار: 1396/07/21 19:28
امام جمعه شهر لیکک:
حجت الاسلام محمد یوسف افروغی: مردم نسبت به شورا و شهرداری حساسند، به دلیل همان افتضاحاتی که در انتخابات ( موسوم به انتخابات )اتفاق افتاد هشیار باشیم. فرصت آزمون و خطا در شهرداری و شورای شهر مجددا وجود ندارد. مردم به حد تهوع در این مورد رسیدند. اشتباه مجدد خسارات بزرگی به شهر وارد می کند.

به گزارش سیروس بزمی خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، خطبه های نماز جمعه این هفته شهر لیکک به امامت حجت الاسلام محمد یوسف افروغی امام جمعه شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی در مسجد صاحب الزمان شهر لیکک برگزار شد
امام جمعه شهر لیکک در ابتدای خطبه اول به دیدار رئیس جمهور ترکیه با مقام معظم رهبری اشاره کردند و فرمودند : مهمترین بحث و صحبت مقام معظم رهبری در مورد تجزیه عراق، اتفاقات سوریه و شیطنت نقشه های شوم رژیم صهیونیستی بود


خطیب نماز جمعه شهر لیکک فرمودند: ۲۵ درصد ترکیه،۲۰ درصد عراق، ۱۰ درصد سوریه و ۹ درصد جمعیت ایران کرد هستند و رژیم صهیونیستی و آمریکا هیچ وقت نخواهند توانست به اهداف خود دست پیدا کنند .کردهای ایران مردمانی فهیم و آگاه هستند و هیچ وقت با این حرفها گول نخواهند خورد.
طبق طراحی ای که متفکرین رژیم صهیونیستی دارند باید اسرائیل جدیدی شکل بگیرد.اسرائیل برای خروج از بن بست به تجزیه کشورها روی آورده است و این نقشه یکی از راههای سریع برای دستیابی به اهداف خود هست.
 در ادامه به جلسه رئیس محترم جمهور در دولت اشاره کردند و فرمودند: از رئیس جمهور برای دفاع از سپاه در جواب یاوه گویی های آمریکا تقدیر و تشکر می کنیم.
ایشان در ادامه در بحث بر جام یادآور شدند: خسارت برجام بیشتر از منافع آن بود. برجام باعث شد عمر ۵ ساله دولت به هدر برود. مضمون صحبت‌های وزیر امور خارجه این بود که برجام هیچ  منافعی نداشته است.
برجام جز خسارت هیچ نداشت، خسارت سیاسی،فرهنگی، ایستایی در حوزه ی تحول علمی، از بین رفتن سرمایه های هسته‌ای. در واقع حیثیت ایران در برجام خدشه دار شد .
 امیدواریم که رئیس جمهور در بحث برجام در مقابل آمریکا ایستادگی بکند و تکلیف کشور را هرچه زودتر مشخص کنند.
 یکی از عوامل مهم رکود، اعتماد ایران به آمریکا در بحث برجام بود.


ایشان در ادامه به بحث شهرداری و شورای شهر پرداختند و فرمودند :حالا که شهردار مشخص شد و اعضای شورا به یک آرامشی رسیدند امیدواریم که با درایت، شجاعت و با یک مدیریت خوب اشکالاتی که در حوزه شهرداری بود برطرف شود و دیگر دچار حاشیه‌سازی نشوند، مردم نسبت به شورا و شهرداری حساسند، به دلیل همان افتضاحاتی که در انتخابات ( موسوم به انتخابات )اتفاق افتاد هشیار باشیم.
 فرصت آزمون و خطا در شهرداری و شورای شهر مجددا وجود ندارد. مردم به حد تهوع در این مورد رسیدند. اشتباه مجدد خسارات بزرگی به شهر وارد می کند.


افروغی در پایان فرمودند: امیدواریم استاندارد جدید به این شهرستان محروم توجه ویژه ای بکند، با توجه به نفت و سرمایه‌های انسانی امیدواریم که با سفرشان به این شهرستان یک تحولی بوجود بیاورند.  از الان از همین تریبون از ایشان دعوت می‌کنیم سفری به شهرستان ما داشته باشند و مشکلات مردم را پیگیری کنند.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*