اخبار عمومی
اعلام وصول 2
180412
تاریخ انتشار: 1396/07/23 23:16
دادمرز: متاسفانه در طول سال های پیش کارهای زیر ساختی صورت نگرفته است و مشکلات زیادی در سالن ها و بخش زیر ساخت استادیوم پیر تختی ایذه وجود دارد متاسفانه خانه کشتی بیش از ۶ سال است که مشکل روشنایی داشت و بعد از جلسات مختلف و بررسی مشکلات خانه کشتی ایذه روشنایی این سالن با اعتبار ۸۰ میلیون ریال راه اندازی شد.

مهندس میثم دادمرز رئیس اداره ورزش و جوانان ایذه در گفت و گوی تفصیلی با پایگاه خبری عصر جهان گفت: خوشبختانه ورزش ایذه در رشته های بسیار زیادی سرآمد کشور است که رشته کشتی یکی از آن رشته ها است و سال هاست در میادین جهانی و بین المللی اسم کشتی گیران ایذه ای شنیده می شود.
وی ادمه داد: متاسفانه خانه کشتی بیش از ۶ سال است که مشکل روشنایی داشت و بعد از جلسات مختلف و بررسی مشکلات خانه کشتی ایذه روشنایی این سالن با اعتبار ۸۰ میلیون ریال راه اندازی شد.
دادمرز افزود: متاسفانه در طول سال های پیش کارهای زیر ساختی صورت نگرفته است و مشکلات زیادی در سالن ها و بخش زیر ساخت استادیوم پیر تختی ایذه وجود دارد که انشالله با همت دکتر افشین حیدری مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان خوزستان در آینده بسیار نزدیک این مشکلات حل خواهد شد، که جا دارد اینجا از زحمات جناب حیدری بابت اعتبار بخشی روشنایی خانه کشتی ایذه تقدیر کنم.
وی در پایان گفت: مهندس هدایت الله خادمی نماینده محترم ایذه و باغملک با تلاش های شبانه روزی خود به دنبال حق ورزشکاران ایذه هست، و خوشبختانه توانسته است تعدادی پروژه ورزشی را تامین اعتبار نماید و به دنبال چند پروژه ورزشی دیگر هم هست که جا دارد از زحمات این برادر ارزشمند هم تقدیر کنم.
خبرنگار/رحیم آورچه


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*