اخبار عمومی
اعلام وصول 2
180459
تاریخ انتشار: 1396/07/28 23:40
تیم فوتسال بانوان ملی حفاری در هفته دوم رقابت های لیگ برتر برابر میهمان خود به برتری رسید.

 به گزارش عصر جهان به نقل از ایرنا، تیم فوتسال بانوان ملی حفاری روز جمعه در سالن شهرک نفت اهواز، پذیرای تیم نفت طلاییه تهران بود که با نتیجه چهار بر 2 به برتری رسید.
تیم ملی حفاری قهرمان فصل گذشته ایران در این دیدار بار دیگر اقتدار خود را به حریفان نشان داد و برای کسب عنوان قهرمانی خط و نشان کشید.


گفتنی است تیم پالایش نفت آبادان دیگر نماینده خوزستان در خانه با نتیجه پنج بر صفر از سد تیم دختران کویر کرمان عبور کرد.
هم اکنون 2 تیم خوزستانی ملی حفاری و پالایش نفت آبادان از هر 2 بازی خود 6 امتیاز کسب کرده اند.
تیم های ملی حفاری و پالایش نفت آبادان در هفته سوم این رقابت‌ها روز پنجم آبان به مصاف تیم های بانوان البرز زنجان و پیام نور سیرجان خواهند رفت.
سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی حفاری پس از این بازی گفت: با توجه به این که در فصل جدید چند بازیکن جدید به تیم ما اضافه شده هنوز به هماهنگی صد در صد نرسیده ایم.
زیور بابایی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در این فصل با توجه به شرایط مسابقات و انگیزه بالای تیم ها هر بازی برای ما حکم قهرمانی دارد و نباید هیچ تیمی را دست کم گرفت.
وی با اشاره به اینکه همیشه دفاع از عنوان قهرمانی کار بسیار سختی است چرا که تیم ها با هدف برد برابر ما صف آرایی می کنند افزود: همه تیم ها به خوبی بازیکنان ما را ارنج می کنند و این موضوع کارمان را دشوارتر می کند. ما می خواهیم بار دیگر عنوان قهرمانی خود را تکرار کنیم گر چه می دانیم کار بسیار دشواری در پیش داریم.
وی در خصوص بازی این هفته تیمش مقابل نفت طلاییه تهران گفت: نفت طلاییه تیم جوان و کم تجربه ای است و به طور قطع در آینده حرف های زیادی برای گفتن دارد، امیدوارم که این تیم در لیگ حفظ شود. آنها به خوبی برابر ما ظاهر شدند و در بعضی از لحظات بازی توپ و میدان را به خوبی در دست داشتند.
بابایی ادامه داد: شرایط تیم ما به لحاظ روحی و جسمی بسیار خوب است و بچه ها از انگیزه خوبی برخوردار هستند.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*