اخبار عمومی
اعلام وصول 2
180464
تاریخ انتشار: 1396/07/29 22:54
بمناسبت هفته تربیت بدنی صورت گرفت؛
پارسا فر طی یک دوره ی چهارساله از تاریخ ۲۳ مهرماه ۹۱تا خردادماه ۹۵ بعنوان سکاندار والیبال استان خدمات صادقانه ی در راستای پیشرفت و رونق دوباره ی رشته ی توپ و تور خوزستان انجام دادند

عصرجهان/محمدابولیان(نوروزی)
به مناسبت هفته گرامی داشت تربیت بدنی درراستای تجلیل و قدرانی از چهره های پیشکسوت و زحمتکش عرصه ی ورزش دیار قهرمان پرور خوزستان روز گذشته به سراغ یکی دیگر ازاهالی پیشکسوت ورزش استان ابراهیم پارسافر رییس پیشین هیات والیبال خوزستان رفته و با وی دیدارکردیم.


این نشست صمیمی که با مرور خاطرات چهار ساله و خدمات این چهره ی زحمتکش که برای ارتقای ورزش پر استعداد و پرپیشینه ی والیبال این خطه همراه بود در محل دفتر کار دکتر پارسافر واقع در ساختمان مدیریت شعب بانک صادرات استان صورت گرفت.
شایان ذکراست دکتر پارسا فر طی یک دوره ی چهارساله از تاریخ ۲۳ مهرماه ۹۱تا خردادماه ۹۵ بعنوان سکاندار والیبال استان خدمات صادقانه ی در راستای پیشرفت و رونق دوباره ی رشته ی توپ و تور خوزستان انجام دادند، از دیگر فعالیت های وی برگزاری کلاس های متعدد دانش افزایی برای داوران و مربیان جوان استان برگزاری مسابقات متعدد ویژه آقایان و بانوان همچنین توسعه پایگاههای استعداد یابی رده های پایه و.. از خود نشان دادند.
وی به دلایل مختلف پیش از اتمام دوره ی چهارساله و قبل از انتخابات مجمع هیات والیبال رسما از ادامه حضور در راس هیات والیبال خوزستان استعفا دادند، هرچند در آخرین سال سکانداری این چهره زحمتکش در راس هیات والیبال استان اهالی توپ و تور در آستانه ی حضور یک نماینده شایسته در رقابت های لیگ برتر والیبال کشورمان بودند اما رفتن این چهره دلسوز باعث شد انتظار دوست داران والیبال برای حضوریک نماینده از خوزستان در سطح اول والیبال کشور به یاس مبدل گردد.....
برای این پیشکسوت خوشنام ورزش خوزستان آرزوی تندرستی وموفقیت داریم .



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*