اخبار عمومی
اعلام وصول 2
180502
تاریخ انتشار: 1396/08/02 23:58
مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان باشت خبر داد؛
مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان باشت از احداث 36 مسکن شهری و روستایی مددجویان با همکاری سپاه این شهرستان تا پایان سال جاری خبر داد.

عصر جهان-مدیر کمیته امداد امام خمینی «ره» شهرستان باشت به همراه فرمانده و نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان باشت از مسکن یکی از مددجویان این شهرستان بازدید و مشکلات آن را بررسی کردند.
حبیب الله باقرپور در حاشیه این بازدید اظهار داشت: در راستای توافقنامه کمیته امداد امام خمینی«ره» و سپاه ناحیه شهرستان باشت به همراه سرهنگ رضازاده فرمانده سپاه ناحیه و حجت الاسلام عرفانی نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان از مسکن یکی از مددجویان شهرستان باشت بازدید و مشکلات آنها بررسی شد که با مساعدت سپاه شهرستان در شرف احداث واحد مسکن برای این خانواده مددجو هستیم.
وی با بیان اینکه براساس تعامل صورت گرفته با سپاه ناحیه شهرستان عملیات احداث 36 باب مسکن مددجویان در سال صورت خواهد گرفت، ادامه داد: علاوه بر این تعداد بحث تعمیرات جزئی و کلی و همچنین احداث سرویس بهداشتی و حمام برای جامعه هدف با مشارکت این نهاد مقدس در سطح شهرستان باشت در دستور کار خواهد بود.
باقرپور ابراز امیدواری کرد با مساعدت و همکاری کمیته امداد امام خمینی «ره» و سپاه ناحیه شهرستان باشت بتوان در برطرف کردن مشکلات مددجویان گام های مؤثری برداشت.
خبرنگار/پوران پور



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*