اخبار عمومی
اعلام وصول 2
180504
تاریخ انتشار: 1396/08/03 00:30
اين طرح با تلاش جمعيت هلال احمر شهرستان باشت و با اعضاي كمتر برخوردار در كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان باشت برگزار شد در اين برنامه كودكان ضمن همدلي با همسالان مناطق دورافتاده و كمتر برخوردار با هديه دوستي و مهرباني خود در قالب اسباب بازي آنها را خوشحال كنند

عصر جهان-اجراي طرح اهداي اسباب بازي تحت عنوان دست هاي مهربان با هدف تقويت حس نوع دوستي در ميان كودكان در مركز فرهنگي و هنري باشت برگزار شد .
انسان همواره مي كوشد تا با اقدامات بشردوستانه كمك هاي نقدي و غيرنقدي خود را به محرومان ارائه كرده و حس نوع دوستي را ترويج دهد . در كشورمان هر ساله دو مناسبت بزرگ بشردوستانه جشن عاطفه ها و جسن نيكوكاري برگزار مي شود .
اما اين بار طي اقدامي جديد طرح دست هاي مهربان در كشور برگزار شد تا در راستاي آن اسباب بازي ها و عروسك هاي سالم در حركتي داوطلبانه به كودكان محروم اهدا شود .
اين طرح  با تلاش  جمعيت هلال احمر شهرستان باشت و با اعضاي كمتر برخوردار در كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان باشت برگزار شد در اين برنامه كودكان ضمن همدلي با همسالان مناطق دورافتاده و كمتر برخوردار با هديه دوستي و مهرباني خود در قالب اسباب بازي آنها را خوشحال كنند . بر اساس آخرين آمار بيش از 1476 كودك و نوجوان در كانون پرورش فكري باشت عضو هستند .
خبرنگار/پوران پور

برچسب ها:
باش ؛


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*