اخبار عمومی
اعلام وصول 2
180531
تاریخ انتشار: 1396/08/06 11:58
اخطار به روزبه چشمی درست بوداصفهانیان:
رئیس کمیته داوران گفت که قضاوت تیم داوری دربی ۸۵ خوب و مثبت بود.
عصر جهان/فریدون اصفهانیان در گفت‌وگو با تسنیم، درباره قضاوت بیژن حیدری در دربی 85 اظهار داشت: عملکرد داور را در مجموع مثبت ارزیابی کردم، تیم داوری هماهنگ بود و آمادگی جسمانی خوبی داشت. حیدری در کنترل بازی خوب عمل کرد و بیشتر خطاهایی که گرفت، درست بود، به خصوص پنالتی پرسپولیس که جدال بر سر توپ بود و مدافع استقلال باعث خطای پنالتی شد. با توجه به اینکه، جدال بر سر توپ داخل محوطه جریمه بوده، کارت زرد جریمه بازیکن خاطی است، اما اگر بیون از محوطه جریمه اتفاق می‌افتاد، داور باید کارت قرمز می‌داد.
 
وی افزود: زمانی که بازیکن در محوطه جریمه هُل دهد، بازیکن حریف را بگیرد یا با دست کار کند، علاوه بر پنالتی کارت قرمز هم جریمه بازیکن خاطی است، اما چون جدال بر سر توپ بوده، کارت زرد کافی است.
 
رئیس کمیته داوران در واکنش به اعتراض استقلالی‌ها به صحنه‌ای که بیژن حیدری ظاهرا به اشتباه به جای کارت زرد دادن به کمال کامیابی‌نیا به محسن ربیع‌خواه کارت نشان داده است، گفت: در این رابطه توضیحات داده شده که شماره 18 پرسپولیس به دلیل نقض مقررات و خطاهای پی در پی کارت گرفته است.
 
اصفهانیان در خصوص صحنه‌ای که وحید امیری در محوطه جریمه استقلال سرنگون شد، تصریح کرد: تکل بازیکن استقلال صحیح و تصمیم داور هم درست بود.
 
وی با انتقاد از کسانی که به قضاوت حیدری در دربی 85 اعتراض کردند، به تسنیم گفت: برخی‌ها عنوان کرده‌اند که حیدری تجربه قضاوت در دربی را نداشته، آیا داوران قبلی تجربه داشتند که قضاوت دربی را به آنها دادیم؟ ممکن است داوری تجربه داشته باشد، اما اشتباه کند. حیدری برای اولین بار قضاوت دربی را برعهده گرفت و به نظرم قضاوت خوبی داشت.
 


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*