اخبار عمومی
اعلام وصول 2
180571
تاریخ انتشار: 1396/08/10 22:36
حجت الاسلام ظهرابی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان باشت با بیان اینکه « شعار مرگ بر آمریکا ریشه قرآنی دارد»، گفت: طبق فرموده قرآن باید با استعمار مبارزه کرد و آمریکا نماد استکبار در جهان است و به همین دلیل خداوند در قرآن چندین بار ستمگران را لعن کرده اند
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان، جلسه شورای اداری شهرستان باشت با موصوع هماهنگی برنامه های مراسم یوم الله 13 آبان با حضور فرماندار، اعضای شورای تأمین، شورای شهر و مدیران ادارات این شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد. 
در این نشست بر هماهنگی هر چه بیشتر ادارات و دستگاه ها جهت برگزاری  راهپیمایی تأکید شد. 
مدیر آموزش و پرورش شهرستان باشت در این نشست با تبریک هفته بسیج دانش آموزی و همچنین هفته پدافند غیرعامل، مهمترین اقدامات این اداره را تشریح کرد. 
محمودنظری اظهار داشت: در هفته پدافند غیرعامل مانور پدافند غیرعامل در دبیرستان امام صادق «ع» با حضور دستگاه ها و ادارات شهرستان برگزار شد. 
وی همچنین به اهم برنامه های اجرایی و پیش بینی شده به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی اشاره کرد و گفت: هفته بسیج دانش آموزی از دوشنبه 6 آبان شروع شده که دراین هفته برنامه های مشترکی با بسیج دانش آموزی اجرا شد .
نظری دیدار با خانواده های معظم شهداء و غبارروبی قبور مطهر شهدا را از جمله برنامه های شاخص در این هفته برشمرد و ادامه داد: علاوه بر برنامه های انجام شده، راهپیمایی  13 آبان که سرآمد برنامه های هفته بسیج دانش آموزی است را خواهیم داشت که با برنامه ریزی های صورت گرفته و ارسال بخشنامه به تمامی مدارس سطح شهرستان انشاالله شاهد حضور با شکوه معلمان و دانش آموزان در این مراسم سیاسی و ملی باشیم. 
وی اجرای برنامه های بصیرتی در مدارس را از دیگر اقدامات این اداره بیان کرد و افزود: در این هفته روحانیت معزز با حضو در مدارس به ایراد سخنرانی در زمینه یوم الله 13 آبان و اهداف انقلاب پرداخته اند. 
مدیر آموزش و پرورش شهرستان باشت ابراز امیدواری کرد با برنامه های پیش بینی شده شاهد حضور گسترده معلمان و دانش آموزان در راهپیمایی یوم الله 13 آبان باشند. 
حجت الاسلام ظهرابی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان باشت نیز در این نشست با اشاره به اتفاقات و حوادث 13 آبان درادوار مختلف قبل و بعد از انقلاب اظهار داشت: در 13 آبان حوادثی مانند تبعیید امام خمینی «ره» به ترکیه در سال 43، کشتار بی‌رحمانه دانش‌آموزان در 13 آبان 1357 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال 58 اتفاق افتاده که هر ساله به یمن این حوادث سرنوشت ساز در روند پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی، مردم ایران انزجار خود را از استکبار و حامیان آنها اعلام می کنند. 
وی با اشاره به تلاش عده ای که خواهان حذف شعار «مرگ بر آمریکا» بودند، ابراز داشت: شعار مرگ برآمریکا حذف شدنی نیست و خوشبختانه مردم ما در برابر این توطئه ها همیشه بیدار و هوشیار هستند. 
حجت الاسلام ظهرابی با بیان اینکه « شعار مرگ بر آمریکا ریشه قرآنی دارد»، گفت:  طبق فرموده قرآن باید با استعمار مبارزه کرد و آمریکا نماد استکبار در جهان است و به همین دلیل خداوند در قرآن چندین بار ستمگران را لعن کرده اند. 
وی ضمن تقدیر و تشکر از ادارات شهرستان در زمینه هماهنگی در جهت برگزاری مراسم، ساعت برگزاری مراسم راهپیمایی را 9 صبح و مسیر راهپیمایی را از چهارراه کتاب تا ورودی اصلی شهر اعلام کرد. 
ظهرابی همچنین از تلاش سپاه ناحیه باشت به جهت تهیه سیستم صوتی مسیر راهپیمایی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به جهت تهیه سیتم صوتی جایگاه برگزاری مراسم تقدیرو تشکر کرد. 
حسینی فرماندار شهرستان باشت نیزدر این نشست بااشاره به حوادث 13 آبان 58 ابراز داشت: در این سال دانشجویان پیرو خط امام سفارت آمریکا را تسخیر کرند. 
وی افزود: بعد از تسخیر سفارت آمریکا با مدارکی که به دست آمد مشخص شد که سفارت آمریکا مکانی برای انجام اقدامات خرابکارانه بر علیه انقلاب بود. 
حسینی آمریکا را مسبب اتفاقات و حوادث صورت گرفته بعد از نقلاب دانست و گفت: دشمنی آمریکا با ایران تمام شدنی نیست زیرا آرمان ها انقلاب با اهداف آمریکا مخالف است. 
وی با بیان اینکه رابطه با آمریکا غیرممکن است، تصریح کرد: باید برای پیشرفت به داشته ها و نیروهای جوان خود تکیه کنیم و با خودکفایی در تمام زمینه های علمی و اقتصادی در مقابل این توطئه ها بایستیم. 
حسینی با تأکید بر برگزاری باشکوه راهپیمایی  یوم الله 13 آبان خواستار حضور پرشور مردم، مسئولان، معلمان و دانش آموزان همانند سال های گذشته در این راهپیمایی شد.  
فرماندار شهرستان باشت در ادامه نیز از افتتاح پروژه گازرسانی کمربندی تلخاب- بیدک و کلنگ زنی روستای دلی رباط خبر داد و افزود: این مراسم با حضور نماینده شهرستان گچساران و استاندار کهگیلویه و بوسیراحمد در روز جمعه 12 آبان ماه برگزار می شود. 
حسینی در پایان خواستار حضور به موقع مدیران دستگاه ها و ادارات در جلسه شورای اداری شد و گفت: مدیران برای انجام مأموریت های اداری با فرمانداری هماهنگی داشته باشند و همچنین سایر جلسات و نشست ها را طوری برنامه ریزی کنند که با جلسه شورای اداری تداخل ندشته باشد
خبرنگار/فتح الله پوران پور
برچسب ها:
باشت ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*