اخبار عمومی
اعلام وصول 2
180613
تاریخ انتشار: 1396/08/15 20:26
آیین تکریم و معارفه مدیریت توزیع برق شهرستان بهمئی صبح امروز با حضور فرماندار، مسولین استانی و محلی در سالن اداره فرهنگ ارشاد اسلامی شهرستان برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان از بهمیی، آیین تکریم و معارفه مدیریت توزیع برق شهرستان بهمئی صبح امروز با حضور دکتر جانی پور قائم مقام شرکت توزیع برق استان، مهندس حیاتی حراست شرکت، مهندس افشون مشاور فنی شرکت، سنایی فرماندار شهرستان، صدیقی و جوانمردی بخشداران بخشهای ممبی و سراسیاب، اعضای شورای اداری شهرستان، تعدادی از اعضای شورای تامین، پرسنل برق شهرستان در سالن اداره فرهنگ ارشاد اسلامی شهرستان برگزار شد.

 

بنا به گزارش دریافتی خبرنگار ما در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات و خدمات ۷ ساله مهندس برزین زاده در طول دوران تصدی مسولیت، مهندس کوثری از پرسنل بومی برق شهرستان بعنوان مدیر جدید مدیریت توزیع برق شهرستان منصوب شدند

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام سید عبدالرضا موسوی نماینده ولی فقیه در جهاد شهرستان ایراد سخن نمودند.

 ایشان ابتدا ضمن خیر مقدم به حاضرین و تسلیت ایام و مناسبتهای ماه صفر ، مردم را به رعایت الگوی مصرف برق دعوت نمودند و از خدمات مهندس برزین زاده تشکر ویژه نمودند. 

موسوی ایشان را مدیری موفق و توانمند معرفی نمودند و اظهار داشتند که برزین زاده در مدت این چند سال زحمات زیادی را در جهت تقویت و پایداری برق این شهرستان متحمل گردیدند. 

وی گفت: از خداوند منان برای مهندس برزین زاده آرزوی توفیق و سربلندی ،و برای جانشین ایشان اقای مهندس کوثری ارزوی موفقیت دارم .

 

سخنران دوم جلسه جناب اقای سنایی فرماندار شهرستان بودند. 

فرماندار شهرستان ابتدا درباره ی وضعیت برق در شهرستان و پایدار نمودن آن و همچنین نحوه محاسبه قبوض برق سخن گفتند و اظهار داشتند: نحوه محاسبه قبوض مصرفی برق در حیطه شرح وظایف مسئولین شرکت توزیع برق شهرستان نیست ولی از آنها انتظار داریم این موضوع را از طریق مسولین بالا پیگیری کنند. ایشان از زحمات مهندس برزین زاده تشکر و ایشان را فردی با سعه ی صدر بالا ،مردم مدار و خوش اخلاق معرفی کردند و اظهار داشتند عملکرد کاری و مدیریتی اقای برزین زاده در این چند سال در شهرستان بهمئی بی نظیر بوده و این حرف بنده تنها نیست، این حرف اکثریت مردم است و قطعا مردم قدرشناس چنین مدیرانی هستند. 

وی ضمن تبریک به مدیر جدید آقای مهندس کوثری برای ایشان ارزوی موفقیت کردند .

 

سخنران بعدی جلسه ی امروز آقای دکتر جانی پور قائم مقام شرکت توزیع برق بودند. 

وی ضمن عرض تسلیت ایام اربعین حسینی و تشکر ازخدمات مهندس برزین زاده در مدت این چند سال، برزین زاده را یکی از پرسنل خدوم و مدیران توانمند شرکت معرفی کردند. 

وی همچنین پیرامون وضعیت برق در گذشته و زمان حال در این شهرستان و مسائل فنی برق در سطح شرکت و شهرستان و نحوه محاسبه قبوض برق صحبت نمودند.

 ایشان از اقای مهندس کوثری خواستند که تمام توان خود را در راه پیشبرد اهداف شرکت و پایدار نمودن برق شهرستان بکار گیرند.

 

در ادامه ی جلسه مهندس برزین زاده مدیر سابق ضمن خوش امدگویی به حاضرین و تسلیت ایام ماه صفر به تشریح عملکرد خود در مدت این چند سال پرداختند. 

ایشان اظهار داشتند: وضعیت برق قبل از مدیریت بنده با زمان حال در این شهرستان قابل مقایسه نیست. 

وی گفت: در زمان شروع کار بنده در این شهرستان تنها یک خط فرسوده با یک دستگاه ترانس 30مگاواتی برق شهرستان را تغذیه می نمود. در آن زمان در حاشیه ی شهر و روستاها مثل تار عنکبوت به پایه ها سیم غیر مجاز بعلت عدم شبکه سازی آویزان بود، روشنایی معابر شهرستان بسیار ضعیف و لوکس نور معابر بسیار پایین بود، ساختمان اداری برق شهرستان بسیار فرسوده و فاقد هرگونه امکاناتی بود. ولی اکنون الحمدالله سه خط تغذیه کننده با دو دستگاه ترانس30 مگاواتی برق شهرستان را تغذیه می نمایند. شبکه برق و همچنین شبکه روشنایی معابر شهر و تمامی روستاها تکمیل و هیچ روستای فاقد برقی نداریم و ،ضمنا" برق رسانی به آخرین روستاهای فاقد برق این شهرستان روستاهای تیمج و شاه نشین بعلت صعب العبور بودن با استفاده از پنل خورشیدی انجام گرفته ،شیکترین ساختمان اداری مجهز به تمام امکانات در این شهرستان احداث گردید. 

ایشان همچنین گفت: در حال حاضر تعمیرات شبکه در این شهرستان به روش خط گرم و بدون خاموشی انجام میگیرد که این کار رضایت مشترکین را در پی داشته است. 

وی همچنین از تمامی مردم و مسولین شهرستان و مسولین شرکت و همکاران خود در برق بهمئی تشکر کردند. 

ایشان اظهار داشتند: اگر حمایت های مسئولین شرکت خصوصا" مدیر عامل محترم شرکت جناب اقای مهندس راهزادی نبود این موفقیت های برای بنده حاصل نمی شد.

 وی همچنین از تمامی مردم خواست که اگر قصوری و یا کوتاهی در کارش بوده و یا به دلیل حساسیت کار باعث رنجش کسی شد وی را مورد عفو و گذشت قرار دهند.

ایشان همچنین از همسر ، فرزندان و والدین خود که در این مدت با ایشان همکاری صمیمی داشتند و بار مسولیتهای خانواده را در نبود او متحمل می شدند تشکر کرد. 

 

برزین زاده از حسن نیت و حمایتهای نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی جناب اقای سردار هاشمی هم تشکر کردند .

در ادامه مهندس کوثری مدیر جدید ضمن تشکر از حاضرین در جلسه به تشریح برنامه های خود پرداختند و اظهار امیدواری کردند با تکمیل ایستگاه اصلی برق لیکک مشکل برق این شهرستان به صورت ریشه ای مرتفع گردد.

در پایان این جلسه با اهداء لوح تقدیر از‌ طرف مسولین شرکت و شهرستان از مهندس برزین زاده تقدیر و مهندس کوثری بعنوان مدیر جدید هم ابلاغ خود را دریافت، و معارفه شدند

#هیات تحریریه پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان ضمن تقدیر از زحمات و خدمات مهندس برزین زاده مدیر سابق توزیع برق شهرستان، برای مهندس کوثری مدیر جدید آرزوی توفیق روز افزون در خدمت رسانی به مردم دارند



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*