اخبار عمومی
اعلام وصول 2
180632
تاریخ انتشار: 1396/08/15 16:03
فرماندار ایذه خبر داد:
فرماندار ایذه گفت: پس از اعلام اسامی نفرات پذیرش شده برای استخدام در اداره آموزش و پرورش شهرهای ایذه و دهدز و اعتراضات نسبت به آن، بازرسان برای بررسی شرایط و پرونده‌ها به این شهرستان سفر کردند.

عصر جهان-محسن بیرانوند فرماندار ایذه با اشاره به آخرین وضعیت بررسی نتایج و روند انجام کار استخدامی نیروهای جدید در اداره آموزش و پرورش شهرستان اظهار کرد: پس از انتشار اسامی اولیه افراد پذیرفته شده و اعتراض برخی از افراد و داوطلبان نسبت به این امر، پیگیری آن در دستور کار قرار گرفت.
وی با اشاره به تشکیل جلسه در این رابطه افزود: پس از بررسی وضعیت موجود، گزارش و مکاتبات به استان صورت گرفت تا به منظور بررسی شرایط و نحوه گزینش افراد مسؤولان امر از استان به این مساله ورود کنند.
فرماندار ایذه تصریح کرد: با پیگیری‌های انجام شده به منظور پیش‌گیری از پایمال شدن حق داوطلبانی که به این امر اعتراض داشتند، چند نفر بازرس به همراه افرادی از شهرستان جهت بررسی کامل پرونده‌ها و کارهای انجام شده به دهدز سفر کردند.
بیرانوند با تاکید بر اینکه انجام گزینش‌ها به صورت قانونی و رسمی مورد تاکید تمام مجموعه شهرستان است بیان کرد: پس از بررسی کامل پرونده‌ها و شرایط افراد به‌کارگیری شده، اقدامات برای پرونده‌های حوزه ایذه نیز انجام می‌شود و پس از آن نتایج رسمی و نهایی اعلام خواهد شد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: داوطلبان و شهروندان مطمئن باشند نهادهای متولی و بازرسان این امر کار را به صورت جدی و قانونی پیگیری می‌کنند و اجازه نخواهیم داد حق قانونی کسی در این گزینش‌ها ضایع شود-م.فارس



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*