اخبار عمومی
اعلام وصول 2
180693
تاریخ انتشار: 1396/08/19 15:14
حجت‌الاسلام عبدالرحیم عبودی به فتنه سعد حریری در لبنان اشاره کرد و گفت هدف آن‌ها ایجاد فتنه جدید در منطقه علیه ایران و حزب الله لبنان است که با درایت ایران و حزب الله این فتنه هم با شکست مواجه می‌شود چرا که هدف عربستان و امریکا مقابله با ایران است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان، حجت‌الاسلام عبدالرحیم عبودی امام جمعه باشت ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر باشت با تسلیت دوباره به مناسبت اربعین حسینی اظهار کرد اربعین حسینی موجب اتحاد هر چه بیشتر شیعیان و در کل همه مسلمانان شده و امروز می‌بینیم که در کنار شیعیان این سنی‌ها و مسیحیان هم هستند که در راهپیمایی و برنامه‌های اربعین شرکت می‌کنند.
امام جمعه باشت در بخش دیگری از اظهارات خود در خصوص اربعین افزود: پذیرایی مردم عراق از راهپیمایان اربعین هم بی نظیر است و بهترین پذیرایی را از زایران امام حسین ع دارند.
عبودی با اشاره به این که حرکت راهپیمایی اربعین لرزه بر جان دشمنانان اسلام می‌اندازد تصریح کرد: اکنون بیشترین ترس دشمنانان اسلام از این حرکت بی نظیر است.
امام جمعه باشت در ادامه به موضوع کتاب خوانی اشاره کرد و گفت بدترین تنبلی‌ها از نظر مقام معظم رهبری کتاب نخواندن است و بر اثر مطالعه نکردن است که مشکلات در زندگی افراد فراوان دیده می‌شود.
عبودی به حرکت جدی یک طلبه جوان در شهر دهدشت برای کتابخوانی اشاره کرد و گفت: این حرکت می‌تواند برای همه ما الگو باشد چرا که این طلبه در حال گسترش و بسط دادن فرهنگ کتابخوانی است.
وی بودجه‌های مربوط به کتاب و کتاب خوانی را بسیار اندک و ناچیز دانست و گفت اصولا نمی‌دانیم که این‌ها چگونه با چنین اعتبارات ناکافی و اندکی کار می‌کنند و چگونه می‌توان با این بودجه در خصوص ترویج فرهنگ کتابخوانی کار کرد.
امام جمعه باشت به پیام سردار سلیمانی در خصوص در هم پیچیده شدن طومار داعش ظرف دو ماه سخن به میان آورد و گفت با درایت ایران اسلامی و به همت سردار سلیمانی امروز دیگر داعشی وجود ندارد و سوریه و عراق از شر آن‌ها در حال خلاص شدن هستند.
وی به فتنه سعد حریری در لبنان اشاره کرد و گفت هدف آن‌ها ایجاد فتنه جدید در منطقه علیه ایران و حزب الله لبنان است که با درایت ایران و حزب الله این فتنه هم با شکست مواجه می‌شود چرا که هدف عربستان و امریکا مقابله با ایران است.
عبودی با بیان این که بعضی ها نگران مرگ بر امریکا گفتن هستند در حالی که. ر زیارت عاشورا هم مرگ و لعن به دشمن گفته می شود تصریح کرد خداوند نیز لعن بر دشمن می فرستد‌.
وی در ادامه با تشکر و تقدیر از استاندار و فرماندار شهرستان باشت به دلیل در نظر گرفتن بودجه ای خوب برای مصلای باشت تصریح کرد از آن‌ها انتظار داریم که در تخصیص این اعتبار هم همه تلاش خود را به کار گیرند
خبرنگار فتح الله پوران پور

برچسب ها:
باشت ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*