اخبار عمومی
اعلام وصول 2
180714
تاریخ انتشار: 1396/08/20 13:29
پروژه گاز رسانی به ۱۱ روستای حوزه کت با اعتباری بالغ بر 38 میلیارد ریال به طول 42 کیلومتر به صورت PC در مدت زمان 300 روز انجام می‌شود

 عصر جهان- مجید روح‌الهی معاون بهره‌برداری شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت وگو با خبرنگاران، از مشخص شدن پیمانکار پروژه کت شهرستان بهمئی خبر داد و گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر 38 میلیارد ریال  به طول 42 کیلومتر به صورت PC در مدت زمان 300 روز انجام  می‌شود.

معاون بهره‌برداری شرکت گاز استان  کهگیلویه و بویراحمد افزود: با بهره‌برداری از این پروژه 11 روستای شهرستان بهمئی در قالب 535 خانوار از نعمت گاز بهره‌مند می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: گازرسانی به دو شهر قلعه رئیسی و دیشموک در برنامه کاری شرکت گاز استان است که فازهای اول ودوم آن انجام گرفته و فاز سوم آن در حال اجراست که پیش بینی می‌شود تا دهه فجر  مشعل گاز در این دو بخش روشن شود.

معاون بهره‌برداری شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه  از ارتقاء ایستگاه‌های گاز دهدشت و یاسوج خبر داد و گفت: ایستگاه گاز دهدشت از ظرفیت 15 هزار به 30هزار متر مکعب ارتقاء یافت.

روح الهی افزود: جهت تقویت گاز رینگ شهری شهرستان کهگیلویه ایستگاه tbs  جدید نصب و راه اندازی شده است.

وی از در دست اقدام بودن نصب 2 هزار المک گاز در مناطق مختلف استان خبرداد وگفت: 300 فقره المک گاز نیز جهت بازسازی مناطق فرسوده گچساران نصب می‌شود.

روح الهی با اشاره به اینکه تا پایان مهرماه سال جاری 3373 فقره انشعاب شهری  و روستایی نیز در سطح استان نصب شده است گفت: در همین بازه زمانی 2956کنتور گاز شهری و 1422 کنتور گاز روستایی تعویض شده است.

معاونت بهره‌برداری شرکت گاز استان کهگیلویه وبویراحمد از توجه دولت در گازرسانی به روستاها خبرداد و گفت: دولت تدبیر و امید نگاه ویژه‌ای به گازرسانی روستاها دارد  و با برنامه‌ریزی صورت گرفته امیدواریم همه روستاهای واجد  شرایط گازرسانی در استان تا پایان سال ۹۷  تعیین تکلیف شوند

منبع/فارس



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*