اخبار عمومی
اعلام وصول 2
180715
تاریخ انتشار: 1396/08/20 13:39
شهرداران سابق در روزهای آخر مسولیت فرصت را غنیمت شمردند/
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کهگیلویه و بویراحمد: در روزهای آخر مسئولیت شهردار سابق یاسوج حدود 30 نفر به عنوان نیروی شرکتی در واحدهای مختلف شهرداری یاسوج مشغول به کار شدند

عصر جهان- عبدالکریم عزیزی روز شنبه اظهار داشت: هر یک از شهرداری استان که طی چهار سال گذشته به صورت غیرقانونی و بدون ضابطه نیرویی بکار گرفته یا استخدام کرده باید آنان را اخراج کنند. 

وی افزود: در روزهای آخر مسئولیت شهردار سابق یاسوج حدود 30 نفر به عنوان نیروی شرکتی در واحدهای مختلف شهرداری یاسوج مشغول به کار شدند.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این دفتر بر اخراج تمامی این نیروها تاکید دارد. 

عزیزی با اشاره به اینکه هنوز آمار دقیق این نیروها مشخص نیست، تصریح کرد: برآورد اولیه تعداد این نیروهای خدماتی و اداری بیش از 100 نیرو است.

وی ابراز داشت: در آینده نزدیک با حضور نماینده سازمان همیاری شهرداری‌ها، شورای شهر و استانداری وضعیت نیروی‌های استخدام شده بدون ضابطه در شهرداری های کهگیلویه و بویراحمد تعیین تکلیف می‌شود.

پیش تر نیز مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفته بود: هم اینک حدود1000 نیروی مازاد تنها در بدنه شهرداری یاسوج مشغول به فعالیت هستند.

وی افزود: وجود نیروهای مازاد و تحمیل کردن هزینه های زیاد بر شهرداری ها مانعی برای خدمات رسانی مطلوب در حوزه خدمات شهری است.

عزیزی بیان کرد: نیروهای زیادی بدون مجوز و خارج از چارت سازمانی شهرداری ها وارد بدنه این نهادهای غیردولتی شده اند و اکنون علاوه بر تحمیل هزینه های سنگین برای خود شهرداری ها موجب بروز مشکلات متعدد برای سایر مسئولان و نهادهای اجرایی شده است/ایرنا



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*