اخبار عمومی
اعلام وصول 2
180863
تاریخ انتشار: 1396/08/30 14:10
رئیس و کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی به مناسبت هفته ی کتاب و کتابخوانی با دو نویسنده شهرستان دیدار نمودند

به گزارش سیروس بزمی خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان دیشب رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی به همراه همکاران خود با دو تن از نویسندگان شهرستان بهمئی ملاقات دوستانه‌ای را ترتیب دادند.

این دیدار که به مناسبت هفته ی کتاب و کتابخوانی انجام شد از زحمت های این نویسندگان تقدیر و تشکر به عمل آمد.

 

در این دیدار جناب آقای خوبی زاده رئیس اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته ی کتاب و کتابخوانی از زحمت های این عزیزان تقدیر و تشکر کردند و گفتند: در آینده ی نزدیک انجمن اهل قلم در شهرستان را رونق خواهیم داد و از همه ی کسانی که توانایی نوشتن کتاب در مورد تاریخ ایل بزرگ بهمئی و انتقال آن به نسل آینده را دارند و دیگر حیطه ها دعوت و از کار آنها استقبال خواهیم کرد و هر کاری که از دستمان بر بیاید برای آنها انجام خواهیم داد. 

 

جناب آقای مندنی رگبار مقدم با نوشتن کتاب قیام ۱۳۱۶ طایفه ی علاءالدین علیه حکومت رضاخان و چاپ ۳۰۰۰ جلد از این کتاب توانستند بخشی از تاریخ ایل بزرگ بهمئی و طایفه ی علاءالدین را به مردم و خوانندگان بشناسانند.

جناب آقای رگبار مقدم ظرف مدت سه سال با جمع آوری منابع از طوایف لرنشین در استان های خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد و با کمترین امکانات توانستند در سال ۱۳۸۷ کتاب خود را به چاپ برسانند. 

ایشان از علاقه مندی خود به کتاب و کتابخوانی گفتند: کمتر شبی اتفاق می افتد که بدون مطالعه به رختخواب رفته باشم. و در ادامه گفتند که میزان مطالعه و کتابخوانی در سطح شهرستان بسیار ضعیف می باشد.

 

جناب آقای سید کاظم مطلوبی میرسالاری چهار جلد کتاب به نام های ۱- کتاب همنشینان مهتاب۲- کتاب زلال کوثر در مورد انساب سادات در ایران ۳- کتاب نقش آموزه های دینی در تربیت۴- کتاب هزار نکته در مورد نماز که هر کدام با تیراژ ۱۰۰۰ جلد به چاپ رسیدند را توانستند چاپ و منتشر کنند .

ایشان چهارده سال است که در حیطه ی نویسندگی فعالیت دارند و توانستند ۲۰ مقاله را هم ارائه دهند که مقاله ی ایشان تحت عنوان کارآفرینی حلقه ی گم شده ی اقتصاد ایران در سال ۱۳۸۳ در همایش کارآفرینی به عنوان مقاله ی برتر انتخاب گردید.

 همچنین ایشان از انتشار دو جلد کتاب دیگر در آینده ی نزدیک خبر دادند.

 

از کارهای جالب این نویسنده چاپ ۱۸ ورق کاغذ از شجره نامه ی سادات میرسالاری که هر کدام به متراژ ۱۳ متر می باشند جالب توجه بوده است.

در پایان این نشست ها با اهدای لوح تقدیری از این عزیزان تقدیر و تشکر به عمل آمد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*