اخبار عمومی
اعلام وصول 2
180871
تاریخ انتشار: 1396/08/30 18:14
جودوکار وزن 60– کیلوگرم ایران پس از پایان رقابت‌های گرند پری هلند به همراه سایر اعضای تیم به ایران بازنگشت.

عصر جهان- رقابت‌های جودوی گرند پری 2017 هلند، روز یکشنبه به پایان رسید و تیم‌ ‌ملی جودوی ایران که با شش جودوکار عازم این رقابت‌ها شده بود، در نهایت با کسب دو مدال برنز توسط سعید ملایی در وزن 81 – کیلوگرم و جواد محجوب در وزن 100 + کیلوگرم و حذف چهار جودوکار دیگر به کار خود پایان داد.


اما با پایان این رقابت‌ها، محمد رشنونژاد، جودوکار وزن 60 – کیلوگرم ایران اردوی تیم‌ ‌ملی در کشور هلند را ترک کرد و روز گذشته به همراه سایر جودوکاران به ایران بازنگشت.
محمدرضا رودکی مدیر تیم‌های ملی در هلند مانده تا مقدمات بازگشت این جودوکار به ایران را فراهم کند.
در عکسی هم که کانال خبری فدراسیون جودو روز گذشته از بازگشت تیم ملی منتشر کرد، رشنونژاد در عکس دیده نمی شود.


داورزنی: پناهندگی جودوکار هنوز قطعی نیست/ واگذاری سرخابی‌ها از بحث‌های جدی وزارت است
محمدرضا داورزنی معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش در حاشیه همایش کمیته‌های پزشکی فدراسیون‌های ورزشی و در جمع خبرنگاران درباره پناهندگی یکی از جودوکاران مطرح کشور که در مسابقه‌های گرندپری در هلند این مسئله رخ داده است، اظهار کرد: هنوز مسئله پناهندگی وی قطعی نیست و طی صحبتی که با درخشان رییس فدراسیون جودو داشتم، اظهار کرد فعلاً بحثی اتفاق نیفتاده است. البته از این گونه اتفاقات طی سال‌های گذشته در رشته‌های مختلف رخ داده است که گاهاً ورزشکاری بعد از حضور در تورنمنتی در کشوری می‌ماند و سپس به کشور مراجعه می‌کند. امیدوارم که درباره این جودوکار نیز این مسئله جدیت نداشته باشد.
وی گفت: در طول سال حدود ۱۶ تا ۱۷ هزار ورزشکار، مربی و سایر مسئولان برای حضور در یک تورنمنت از شورای برون مرزی مجوز می‌گیرند و گاها شاهد روی دادن چنین اتفاقاتی هستیم. به هر صورت طی آخرین بحثی که با درخشان رییس فدراسیون جودو داشتم وی هنوز به صورت قطعی این مسئله را عنوان نکرده است/ایسنا



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*