اخبار عمومی
اعلام وصول 2
180887
تاریخ انتشار: 1396/09/01 23:20
عزل رحیمی از دبیری شورای پژوهش استان/
عامل تیراندازی در محله رادک شهر "دوگنبدان " دستگیر شد

عصرجهان-
برتری فولاد یاسوج در مصاف با چغادک بوشهر
بازی دو تیم فولاد یاسوج و چغادک بوشهر در ورزشگاه تختی یاسوج از سری مسابقات لیگ دسته سوم کشور که با نتیجه ۳ بر صفر به سود تیم فولاد یاسوج به پایان رسید.
رئیس پلیس فتا کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
در مراسمی و با حضور سردار مهدی انصاری؛ فرمانده انتظامی استان؛ طی حکمی از سوی فرمانده ناجا، سرگرد “روح الله شهبازی‌‌پور” بعنوان رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.
🔴عزل رحیمی از دبیری شورای پژوهش استان
◀️استاندار کهگیلویه و بویراحمد به استناد بند الف ماده ۴ دستورالعمل برگزاری هفته پژوهش و فناوری استان ها در حکمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان را به عنوان دبیر کل ستاد استانی هفته پژوهش استان منصوب کرد.
پیش از این " محمودرضا رحیمی " رئیس دانشگاه یاسوج دبیرکل ستاد استانی برگزاری هفته پژوهش و فناوری بود که در چندروز اخیر تنش هایی بین وی و استاندار کهگیلویه و بویراحمد پیش آمده است.
🔴حکم شهردار لنده تایید نشد
 ◀️سید "عبدالکریم عزیزی" مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت:  حکم شهردار منتخب شهر لنده  با اعتراض رئیس شورای این شهر و بعلت پاره ای ابهامات تاکنون تایید نشده است .
◀️عزیزی با اشاره به اعتراض رسمی " ایرج جرنده " رئیس شورای شهر لنده به نحوه انتخاب مهندس " مشهدی زاده " بعنوان شهردار منتخب این شهر افزود : برای رفع  این ابهامات به شورای شهر لنده پیشنهاد دادیم  رای گیری مجددی با حضور برخی مسئولان انجام شود که پذیرفتند .
🔴تساوی فوتبال نفت و گاز گچساران در بابلسر
1️⃣تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در چارچوب هفته دوازدهم لیگ دو فوتبال کشور در بابلسر به مصاف شهدای این شهر رفت که این دیدار با حساب یک بر یک به پایان رسید.
2️⃣در ابتدا تیم میزبان با یک ضربه آزاد زیبا از پشت محوطه جریمه دروازه نفتی‌ها را باز کرد .
3️⃣در ادامه نفتی‌ها با در دست گرفتن نبض بازی حملات متعددی بروی دروازه نماینده بابلسر ایجاد کردند که در یکی از این موقعیت‌ها ضربه سنگین علی کرمی کاپیتان نفتی‌ها به دست مدافع بابلسر برخورد کرد که داور سوت خود را به نشانه پنالتی به صدا در آورد.
4️⃣مرتضی حیدری هافبک نفتی‌ها پشت این ضربه ایستاد و با یک ضربه زیبا توپ را به تور دروازه شهدای بابلسر چسپاند.
5️⃣این دیدار با نتیجه یک بر یک به پایان رسید  و نفتی ها با کسب این تک امتیاز با ارزش به رتبه دوم جدول صعود کردند.
🔴سرپرست جدید اداره دامپزشکی کهگیلویه منصوب شد
◀️با صدور حکمی از سوی مدیرکل دامپزشکی استان کهگیلویه وبویراحمد، «دکتر سید علی‌اکبر حسینی» به سرپرستی اداره دامپزشکی شهرستان کهگیلویه منصوب شد.
🔴عامل تیراندازی در محله رادک شهر "دوگنبدان " دستگیر شد  
فرمانده انتظامی گچساران گفت: عامل تیراندازی محله رادک شهر دوگنبدان که موجب مجروح شدن دو نفر شده بودند، دستگیر شد.  
سرهنگ "سید محمد موسوی " در گفت و گو با  پایگاه خبری پلیس افزود: روز گذشته در یکی از محلات رادک شهر دوگنبدان ، در زمين فوتبال دو جوان با هم درگير که در ادامه يکي از آنها اقدام به تيراندازي با اسلحه ساچمه زني مي نمايد که اين اقدام منجر به مجروحیت دو نفر به هويت هاي معلوم شد که بلافاصله ماموران کلانتري 12 این شهرستان در محل وقوع حادثه حاضر و با استفاده از شگردهاي پليسي موفق به دستگيري فرد ضارب و کشف سلاح شدند.
موسوی بیان کرد: مجروحان این حادثه تیزاندازی به بيمارستان انتقال که وضعيت مزاجی آنان رضايت بخش و تلاش براي شناسايي و دستگيري ديگر عاملان درگیری دسته جمعی ادامه دارد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*