اخبار عمومی
اعلام وصول 2
180893
تاریخ انتشار: 1396/09/03 22:13
شاگردان مجید جلالی که بعد از کسب هفت برد پی در پی با تساوی در مقابل صنعت نفت آبادان در تهران متوقف شده بودند به گمان اینکه می توانند در اهواز به راحتی از سد یاران ویسی می گذرند، در برابر آبی پوشان خوزستانی به میدان رفتند ،اما در پایان نود دقیقه تلاش دو تیم چهار چرخ پیکان مدعی پنچر شد

عصر جهان/محمد ابولیان(نوروزی)
استقلال خوزستان(۱)پیکان تهران(۰)
*گل: کلودیرمارینی (۷۳)
*داور: رضازرگر، کمکها: محمدجوادمداح،محمدراهی
*اخطار(-)
*چهارچوب رقابت: هفته سیزدهم لیگ برترفوتبال( جام خلیج فارس)
*تماشاگر:نزدیک به هزارنفر
*روزبرگزاری: آدینه ۳آذرماه ۹۶
*ساعت برگزاری:۱۶:۴۵
*محل برگزاری: ورزشگاه غدیراهواز
*دمای هوا:۱۶
*وضعیت زمین : مناسب
🔹 استقلال خوزستان
وحید شیخ‌ویسی، موسی کولی‌بالی، عقیل کعبی،سعیدزارع(۶۳-طالب ریکانی)، محمدعلی فرامرزی، میثم دورقی، حکیم نصاری، وحید نامداری (۷۷-حسین صالحی)، سید علیرضا زندوی، یونس دلفی (۲-۹۰حسین بهرامی)، کلودیر مارینی جونیور
*سرمربی: عبدالله ویسی
🔹 پیکان تهران
سید پیام نیازمند، حجت حق‌وردی، آرمان قاسمی،مهدی مومنی(۶۰-افرنگ دافه) ، مهدی شیری، سید ابوالفضل رزاق ‌پور (۶۹-علی حمودی)، ماهان رحمانی، ،ابوالفضل ابراهیمی(۷۹-کنت)،فراز امام علی،محمد صادق بارانی،امیر روستایی
*سرمربی :مجیدجلالی
در چهارچوب رقابت های فوتبال لیگ برتر و از هفته ی سیزدهم این مسابقات تیم های استقلال خوزستان و پیکان تهران تیم سوم جدول رده بندی در پنجمین رویاروی خود در تاریخ ادواری لیگ برترکشور،جام خلیج همیشه فارس در ورزشگاه غدیراهواز به مصاف هم رفتند، شاگردان مجید جلالی که بعد از کسب هفت برد پی در پی با تساوی در مقابل صنعت نفت آبادان در تهران متوقف شده بودند به گمان اینکه می توانند در اهواز به راحتی از سد یاران ویسی که این هفته با مشخص شدن مالک گروه ملی تا حدودی از بحران مالی خارج شده بودند می گذرند، در برابر آبی پوشان خوزستانی به میدان رفتند ،اما در پایان نود دقیقه تلاش دو تیم  که ارائه گر بازی زیبای بودند، این تیم میزبان بود که توانست با تک گل دقیقه ۷۳ کلودیرمارینی جونیور بازیکن گلزن برزیلی خود با شکست پیکان به سومین برد این فصل خود دست یابد تا سه امتیاز شیرین این دیدار خانگی را به اندوخته هایش اضافه نماید و اندک تماشاگرانش را خوشحال روانه خانه هایشان کند.
آبی پوشان دیار کارون که در چهار بازی قبلی خود در برابر حریف به دو تساوی رسیده و دو باخت راهم متحمل شده بودند در پایان پنجمین مصاف خود در مقابل سفیدجامگان تهرانی نخستین شکست را به شاگردان مجید جلالی تحمیل کردند. در این بازی با احترام به تلاش همه ی بازیکنان حاضر در میدان ،موسی کولی بالی چهره پرفروغ تیم میزبان، کلودیر مارینی زننده تک گل این دیدار،همچنین سید پیام نیازمند گلر با آتیه پیکان از جمله برترین های این دیدار مهیج بودند.


ضمیمه گزارش

ویسی: پیکان را به خوبی آنالیز کرده بودیم
 سرمربی تیم استقلال خوزستان گفت: با مشاهده فیلم بازی های پیکان، این تیم را به خوبی آنالیز کرده بودیم و خوشبختانه توانستیم سه امتیاز شیرین در اهواز کسب کنیم.
 عبدالله ویسی روز جمعه بعد از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل پیکان تهران اظهار کرد: برای برد وارد میدان شدیم چرا که به خوبی می دانستیم که اگر سه امتیاز بازی را کسب نکنیم شرایطمان در جدول پیچیده خواهد شد.


سرمربی تیم استقلال خوزستان با بیان این که یک بازی سراسر هجومی را ارائه دادیم افزود: بازیکنان تیم حساسیت بازی را به خوبی درک کردند و توانستیم از امتیاز میزبانی خود به خوبی بهره برده و با برد دل هواداران را شاد کنیم.
وی با اشاره به این که بنا داشتیم روند امتیاز آوری پیکان را در لیگ قطع کنیم و تنها راه کار آن دوندگی بازیکنان بود افزود: پیکان در این فصل تاکنون نتایج بسیار درخشانی کسب کرده و امروز نیز همان طور که دیدید از موقعیت های بسیار خوبی برای گلزنی برخوردار بودند اما همین که جلالی از تیم ما تمجید می کند نشان از بازی خوب ما دارد و این امر می‌تواند بار روانی مثبتی روی بازیکنان داشته باشد.
ویسی با بیان این که پیش از بازی به بازیکنانم گفتم که تصور کنید سه بازی آخر ما در نیم فصل حکم سه بازی آخر لیگ است و باید امتیاز کسب کنید، گفت: قطعا گرفتن پاداش در این برد هیچ نقشی نداشته است و بازیکنانمان مزد دوندگی خود را گرفتند اما بسیار خوشحالیم که تیم ما صاحب پیدا کرده است و بازیکنان دیگر تکلیف ‌شان را می دانند.
وی با بیان این که امیدوارم در آینده با کمک مدیریت جدید باشگاه نتایج بهتری کسب کنیم افزود: قطعا با مشخص شدن مالک جدید تیم، در نیم فصل برای تقویت تیم بازیکنان جدیدی جذب می کنیم.

مجید جلالی: استقلال خوزستان ایثارگرانه بازی کرد و پیروز شد
سرمربی تیم پیکان گفت: تیم استقلال خوزستان بر خلاف بازی های قبل خود با ایثار و گذشت بازی کرد و پیروز شد که باید به آن ها تبریک گفت.
 مجید جلالی پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل استقلال خوزستان اظهار کرد: در این دیدار نیمی از بازیکنان اصلی خود را در اختیار نداشتیم و نتوانستیم آن گونه که باید بازی کنیم در حالی که حریف با تمام توان در مقابل ما قرار گرفت و بازی را به نفع خود به پایان رساند.


سرمربی تیم پیکان با بیان این که در این بازی شانس های گلزنی بسیاری داشتیم که نتوانستیم به خوبی از آن ها استفاده کنیم افزود: در فوتبال قانونی وجود دارد که وقتی گل نزنی حتما گل خواهی خورد که این امر شامل حال تیم ما شد.
وی با اشاره به این که امروز، روز پیکان نبود و نتوانستیم بازی همیشگی خود را به نمایش بگذاریم افزود: تیم ما در دو بازی گذشته تنها یک امتیاز گرفته است در حالی که در هر دو بازی موقعیت های زیادی بر روی دروازه حریف خلق کردیم که اگر به خوبی استفاده می کردیم حتی می‌توانستیم صدرنشین جدول باشیم.
جلالی با اشاره به این که استقلال خوزستان در این دیدار فوق‌العاده ظاهر شد افزود: این تیم نسبت به تمام بازی‌های قبلش در این فصل، بهتر بازی کرد و تلاششان از ما بیشتر بود و مزد خود را گرفتند.
وی گفت: آن ها با توجه به موجودی که در اختیار دارند به خوبی بازی کردند و از تک موقعیت های خود بهره لازم را بردند.
وی با بیان این که باید اعتماد به نفس خوبی را که در تیم به وجود آمده حفظ کنیم افزود: امیدواریم در ادامه راه و با بازگشت هشت بازیکن اصلی مان بتوانیم به سیر صعودی خود در رقابت ها ادامه دهیم اگر چه جوانانی داریم که دست کمی از بازیکنان اصلی ندارند.
دیدار بین دو تیم اسقلال خوزستان و پیکان تهران در هفته سیزدهم لیگ برتر با برتر یک بر صفر آبی های خوزستان به پایان رسید/ایرنا


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*