اخبار عمومی
اعلام وصول 2
180894
تاریخ انتشار: 1396/09/03 22:40
گماشتن هر مسئول بی سواد و دست ناپاک مبارزه با امام زمان است

به گزارش سیروس بزمی خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان،  نماز جمعه این هفته شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی به امامت حجت الاسلام محمد یوسف افروغی در مسجد صاحب الزمان شهر لیکک برگزار گردید
امام جمعه شهرستان در ابتدای صحبت های خود در خطبه های امروز اظهار داشتند: اگر مباحث،نام و یاد و رویه های امام زمان در جامعه ترویج پیدا بکند برای تقویت تقوا در جامعه مفید خواهد بود.
 مهمترین شرط در زمینه ی ظهور امام زمان ایجاد عدالت است.
اگر مسئولی بی سواد باشد و امانتدار پُست خود نباشد بیشترین ضربات را به مردم خواهد زد و گناهش از هزاران گناه فرد عادی بالاتر خواهد بود.
اگر بی عدالتی در جامعه رواج پیدا بکند در همه ی آموزه‌های دینی اثر منفی خواهد داشت.
گماشتن هر مسئول بی سواد و دست ناپاک مبارزه با امام زمان است.
عدالت یعنی انسان های دستپاک، امانتدار و باسواد در پستها گماشته شوند.


ایشان در ادامه گفتند: مدیر کلی که حقوق می گیرد در راستای خدمت مردم آن را می‌گیرد اما ما مدیران کلی داریم که فقط کارش پیمانکاری است.
ایشان افزودند: ایران خودرو یکی از آدمکش های رسمی کشور است.
 وقتی ایران به  موشک های دوربرد دسترسی دارد به لحاظ فنی معنایش این است که می‌تواند خودروها و وسایلی تولید بکند که بسیار پیشرفته‌تر از خودروها و وسایل فعلی است. با این وضعیت کنونی یعنی دارد دزدی در آن اتفاق می‌افتد.
خطیب نماز جمعه شهر لیکک فرمودند: اگر تفکر بسیجی در جامعه حاکم شود همه ی مشکلات کشور در هر حوزه ای حل خواهد شد.
ایشان در زمینه ی بی عدالتی یادآور شدند: در همین شهرستان خودمان در روز افتتاح جاده، جاده خراب شده است،این یعنی بی عدالتی و دزدی در حق همه ی مردم. 


ایشان ضمن تبریک به سبب نابودی سیطره ی داعش فرمودند: پیروزی بر داعش به برکت تفکر بسیجی به وجود آمده است. در هر جای تفکر بسیجی در کشور ایجاد شده بود ما پیروز بودیم.
امام جمعه ی شهرستان فرمودند: بدترین بی عدالتی در کشور ما در زمینه عدالت آموزشی این است که متأسفانه موسسات یا خرابه‌هایی به اسم دانشگاه آزاد درست شده اند و مدارک پولی می دهند بدون اینکه های سواد داشته باشند و همین افراد بیسواد و پولدار در آینده پست های کشور را به دست می گیرند و به مردم ظلم می کنند.
 ایشان در ادامه خطاب به مسئولین فرمودند: مسئولین به امام زمان خود رحم بکنیم.
 ایشان در ادامه گفتند: اگر لبنان، سوریه افغانستان و در خیلی از کشورهای دیگر به اذعان همه ی رهبران و کارشناسان موفقیتی حاصل شده است به برکت هدایت ها و الگوگیری از رهبر معظم انقلاب و بنیان گذار انقلاب اسلامی بود.

 



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*