اخبار عمومی
اعلام وصول 2
180904
تاریخ انتشار: 1396/09/03 15:12
حجت الاسلام عبدالرحیم عبودی: بسیج مردمی از انقلاب نشآت گرفته است و تنها راه نجات بشریت تفکر بسیجی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان از باشت  حجت الاسلام عبدالرحیم عبودی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان باشت ضمن تبریک یه مناسبت هفته بسیج گفت:رهبر و پیشوای بسیجیان فرمودند: پیروزی بر داعش نتیجه تفکر بسیجی بود.
وی افزود: بسیج نهاد مقدس و یادگار امام است.روحیه بسیجی در هرجایی حاکم باشد برای ما پیروزی به ارمغان می آورد.


امام جمعه باشت به پیروزی در عراق و سوریه اشاره کرد و گفت: اگر به دستور مرجعیت در عراق و سوریه بسیج مردمی تشکیل نمی شد ، این دو کشور در دست داعش می ماند .
وی در ادامه اظهار کرد: بسیج مردمی از انقلاب نشآت گرفته است و تنها راه نجات بشریت تفکر بسیجی است.
حجت الاسلام عبودی عنوان کرد: ظرفیت بسیج بیشتر از این است و در سطح کشور می توان کارهای بزرگتری انجام داد و در مسائل اقتصادی نیز تفکر بسیجی میتواند کشور را از بحران خارج کند.
امام جمعه باشت در ادامه به پیام سردار سلیمانی به مقام معظم رهبری اشاره و بیان کرد:سردار سلیمانی پیش از موعد مقرر وعده خود را عملی کرد و کمتر از سه ماه داعش را نابود کرد.
وی افزود: رهبر معظم انقلاب در پاسخ به پیام سردار سلیمانی ، از همه نهادها اعم از سپاه، دولت، نیروهای مسلح،شیعیان عراق و سنی و مسیحیان عراق و ..تشکر کردند.
حجت الاسلام عبودی عنوان کرد: دشمن خیلی تلاش می کند از هر راهی جبهه مقاومت را تضعیف کند .حاکمیت داعش تمام شد ولی باید مواظب باشیم زیرا اینها دست بردار نیستند.یاد و خاطره همه شهدای مدافع حرم را گرامی میداریم.
وی به سخنان رهبر معظم انقلاب در رابطه با داعش اشاره  و گفت: تا۲۵سال دیگر اسرائیلی وجود نخواهد داشت و ما به این جمله اعتماد داریم و یقین داریم با ظهور امام عصر(عج) این وعده محقق خواهد شد و اسرائیل به زودی ریشه کن خواهد شد.
در ادامه خطبه ها امام جمعه باشت به هشتم ربیع شهادت امام حسن عسکری(ع) اشاره کرد و گفت: همانند مراسم شهادت امام رضا(ع) مردم باشت برای امام حسن عسکری(ع) نیز سنگ تمام بگزارند و در مراسمات شرکت کنند.
وی افزود: ۹ ربیع اول آغاز امامت امام عصر(عج) است که به منتظران واقعی این امام تبریک عرض میکنیم.
خطیب جمعه باشت به بازگشایی دفتر اتحادیه اروپا در تهران اشاره گفت: چند روز گذشته هیئت۶۰ نفره وارد تهران شده و با معاون اول رئیس جمهور جلسه داشتند و ابراز امیدواری کردند که دفتر اتحادیه غرب در تهران بازگشایی شود.
وی افزود: کشورهای اروپایی همه در ایران اتحادیه دارند و این اتحادیه ها چه کمکی به کشور ما میکند؟ بر اساس آمار های شورای عالی امنیت ملی در فتنه ۸۸ سفارت خانه های اروپایی نقش اول را داشتند و این ادعا نیست.
عبودی افزود: سابقه اروپا برای ما روشن است و از دوره صفویه تا کنون قراردادهای آنها یک جانبه و فقط به نفع خودشان بوده است که از جمله قرارداد تنباکو و رویترز ، قرارداد ۱۹۱۹ ، از قراردادهای اروپا با کشورمان است .
حجت الاسلام عبودی در پایان عنوان کرد: خیال نکنیم تنها آمریکا دشمن ماست و اتحادیه اروپا را دوست خود بدانیم.اروپا خود ثابت کرده که اختیاری از خود ندارد و نوکر امریکا هستند که مدیر عامل توتال هفته گذشته این موضوع را ثابت کردند.
خبرنگار/فتح الله پوران پور



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*