اخبار عمومی
اعلام وصول 2
180908
تاریخ انتشار: 1396/09/05 13:22
در جمع خبرنگاران مطرح شد
معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: آمادگی کامل دارم که همین امروز تودیع شوم، بنده خودم را به کسی تحمیل نمی‌کنم، خودم هستم و توانمندی‌هایم.

 عصر جهان-معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: آمادگی کامل دارم که همین امروز تودیع شوم، بنده خودم را به کسی تحمیل نمی‌کنم، خودم هستم و توانمندی‌هایم.

مجید محنایی صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: آمادگی کامل برای تودیع خود از معاونت امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد دارم و قطعاً هر استانداری که منصوب می‌شود، حق او است که تیم هماهنگ با خودش را انتخاب کند و این جزء اختیارات استانداری کهگیلویه و بویراحمد است.

وی افزود: ما نمیخواهیم خودمان را به کسی تحمیل کنیم، خودمان هستیم و توانمندی‌هایمان اگر مصلحت دیدند که ما باشیم و خدمت کنیم، قطعاً به خدمت‌گذاری‌مان ادامه می‌دهیم.

معاون امور اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد گفت: هنوز هیچ چیز مشخص نیست مبنی بر تودیع این جانب، شاید بنده تا ۴ سال دیگر معاون استاندار بمانم.

وی در پاسخ به سواالی مبنی بر اینکه آیا بازنشسته می‌شوید، اظهار داشت: من ۲۷ سال خدمت و فعلاً جوان هستم.

معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: در این دو ماه که حرف و حدیث‌های مبنی بر تغییر وجود داشت، من هیچ گاه انگیزه خودم را از دست ندادم، و می‌بینید که با انرژی ببشتر در جلسات شرکت کردم، و حتی جلسات را افزایش دادیم و با انگیزه بالا به کار خودم ادامه دادم. و هر لحظه آماده واگذاری این مسوولیت به عزیز دیگری را دارم

محنایی تاکید کرد: هر جا که صلاح شد به خدمت‌گذاری به مردم عزیزم ادامه خواهم داد.



کانال تلگرام عصر جهان


درود
|
Iran
|
1396/09/05 16:49
  +0

  -0
پاسخ
درود بر اراده و استقامت ايشان
و واقعا درست ميگن كه ايشون خودشون هستن و توانمنديهاشون نه چيز ديگه
ايشون كسي هستن كه تمام مراحل اجرايي و درست گذروندن و با تلاش خودشون به اينجا رسيدن نه با باند بازي
بر حسب لياقتشون پيشرفت داشتن
واقعا حيف كه چنين مدير كارامدي و ازش محروم بشه استان ما.
کی خدامراد
|
Iran
|
1396/09/05 17:12
  +0

  -0
پاسخ
واقعا ایشون یه نیروی میانه رو و کاردان و با تجربه هستن و فارغ از مسائل سیاسی با موارد و مشکلات کاری برخورد میکنن اگه قراره جایگزینی داشته باشن باید یکی باشه که از ایشون بهتر باشه نه.......
علی
|
Iran
|
1396/09/08 12:45
  +0

  -0
پاسخ
مهندس محنایی از نیروهای فعال و پرتلاش استانداری است. و درحوزه کاری خودش انصافا فعال بود. کارمندان ازایشان راضی هستند.

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*