اخبار عمومی
اعلام وصول 2
180911
تاریخ انتشار: 1396/09/06 15:24
بارها و بارها هنگام رفت و آمد در خیابانهای شهر با عبور احشام روبرو شده ام که واقعا به یک معضل تبدیل شده است، در نهایت اعضای شورای شهر تصمیم گرفتند تا هرچه سریعتر این معضل حل شود و از مردم هم کمک خواستند که هرگاه احشامی را در سطح شهر دیدند با شهرداری جهت جمع آوری تماس بگیرند تا با مالکان برخورد جدی و قانونی صورت گیرد

به گزارش رحیم آورچه خبرنگار پایگاه خبری عصر جهان ، اعضای شورای شهر ایذه در جلسه هفتگی خود به بحث و همفکری در مورد مشکلات شهر ایذه پرداختند و برای رفع مشکلات پیش رو تصمیم گرفته شد راهکارهایی را مصوب به شهرداری ارائه دهند تا هرچه سریع تر این معضلات برطرف شود.

داود اسماعیل پور رئیس شورای شهر گفت: مقرر بود در این جلسه آقای هنرمندیان مدیر جهاد و کشاورزی حضور داشته باشد و در مورد مشکلات که می بایست هر دو نهاد شهرداری و جهاد کشاورزی باهمکاری هم این مشکلات را از سر راه بردارند بحث و گفت وگو شود ولی متاسفانه بنا به مشکلاتی ایشان حضور پیدا نکردند و این جلسه به وقت دیگری موکول شد.

غلام اسماعیل وندی عضو شورای شهر در این جلسه گفت : بارها و بارها هنگام رفت و آمد در خیابانهای شهر با عبور احشام روبرو شده ام که واقعا به یک معضل تبدیل شده است، در نهایت اعضای شورای شهر تصمیم گرفتند تا هرچه سریعتر این معضل حل شود و از مردم هم کمک خواستند که هرگاه احشامی را در سطح شهر دیدند با شهرداری جهت جمع آوری تماس بگیرند تا با مالکان برخورد جدی و قانونی صورت گیرد.

کوروش مرادی عضو دیگر شورای شهر گفت : چند تماس از همشهریان داشتم که متاسفانه اشخاصی درب سرویس های بهداشتی سطح شهر از مردم پول میگیرند، ولذا باید هرچه سریعتر این مشکل حل شود و این خدمات بصورت رایگان در اختیار مردم قرار گیرد.

در این ارتباط سید شاهرخ موسوی گفت: شهرداری از شهروندان عوارض دریافت میکنند و موظف به ارائه خدمات عمومی به شهروندان است، این یک رسم غلطی است که هرچه سریعتر باید شهرداری این مشکلات را بررسی کند و با متخلفین برخورد کند.

خدارحم رشیدی نایب رئیس شورای شهر گفت: در بحث نام گزاری پارک روبروی فرمانداری از بین نام های پیشنهادی شهرداری ( پارک بختیاری، پارک آیاپیر و پارک شهید علیمردون بختیاری ) ما نام شهید علیمردون را به شورای نام گزاری بفرستیم و انتخاب شورای شهر این نام باشد چراکه بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر شخصیت برجسته این شهید والا مقام و مبارز در راه استکبار بهتر است این نام انتخاب شود.

ایمان داودی هم پیشنهاد داد تا یک خط تلفن ثابت از شهرداری ۲۴ ساعته پاسخگوی مشکلات مردم باشد و هر شهروندی که با مشکلی برخورد کرد تماس بگیرد تا مشکلات حل شود.

 روزبه حیدری دیگر عضو شورای شهر نیز گفت : باید با شورای تامین یک جلسه دوطرفه برگزار شود تا مشکلات احکام صادر شده بر علیه شهرداری را برسی کنیم.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*