اخبار عمومی
اعلام وصول 2
180914
تاریخ انتشار: 1396/09/06 23:00
خادمی در این ارتباط گفت: روز پنج شنبه هفته گذشته جلسه بسیار خوبی با وزیر نیرو داشتیم و تمام مشکلاتی که مربوط به وزارت نیرو بود مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد که هرچه سریع تر این پروژه ها به بهره بردادی برسند تا بسیاری از مشکلات مردم این مناطق حل شود.

به گزارش رحیم آورچه خبرنگار پایگاه خبری عصر جهان ، روز پنج شنبه هفته گذشته مهندس هدایت الله خادمی نماینده مردم ایذه و باغملک در خانه ملت در یک جلسه دو طرفه با رضا اردکانیان وزیر نیرو به بحث در مورد مسائل و مشکلات حوزه انتخابیه خود نشست.
خادمی در این ارتباط گفت: جلسه بسیار خوبی داشتیم و تمام مشکلاتی که مربوط به وزارت نیرو بود مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد که هرچه سریع تر این پروژه ها به بهره بردادی برسند تا بسیاری از مشکلات مردم این مناطق حل شود.
خادمی افزود: سال گذشته یک سال پُر استرس برای شهروندان ایذه بود چراکه برق این منطقه مدام با افت ولتاژ مواجه می شد و دیگر ایستگاه برق جواب نمی داد که با هماهنگی لازم دو ایستگاه یکی در منطقه میانگران و دیگری در حوالی شهرک صنعتی ساخته شود، که این موضوع یکی از موضوعات مورد برسی بود.
خادمی در ادامه گفت: بدون شک یکی دیگر از مشکلات احداث پل سه بلوطان است که در این راه متاسفانه تعداد زیادی از همشهریان ما جان خود را از دست داده اند ولی کماکان این پروژه به اتمام نرسیده است و مردم منطقه دنباله رود مجبورند از راه آب عبور کنند که با مشکلات زیادی روبرو هستند.
خادمی در پایان گفت : تمام این مشکلات و چند پروژه دیگر از مناطق مختلف ایذه و باغملک را مورد بحث قرار دادیم و وزیر نیرو نیز قول دادند که این پروژه ها  را در اولویت کار خود قرار داده تا این مشکلات سریعا حل شود و همچنین مقرر شد در ۱۰ روز آینده یک گزارش کار برای ما بفرستند.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*