اخبار عمومی
اعلام وصول 2
180931
تاریخ انتشار: 1396/09/07 21:09
جمعی از کارگران فضای سبز و خدمات شهری خرمشهر در تجمعی در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق خود مقابل شهرداری این شهرستان خواهان احقاق حق خود شدند

عصر جهان-بیش از 40 نفر از کارگران فضای سبز و خدمات شهری خرمشهر روز سه شنبه با در دست داشتن پلاکارد مقابل شهرداری این شهر خواهان رسیدگی به مطالبات خود شدند.


یکی از معترضین که نخواست نامش فاش شود گفت: اکثر کارگران شهرداری با توجه به تکفل خانواده و داشتن فرزندان دانش آموز و برای تامین سایر هزینه ها، نیاز مبرم به دریافت حقوق دارند ولی حدود 5 ماه است حقوق و مطالبات خود را دریافت نکرده اند.
یکی از کارگران خدمات شهری می گوید: ما درقبال زحمتی که کشیده ایم خواهان دریافت حقوق هستیم ،مسئولان باید مشکل ما را حل کنند.
حسین فرحانی زاده افزود: بارها به نمایندگی از جمع کارگران به دفتر نماینده خرمشهر و شورای شهر مراجعه کردیم ولی تا کنون هیچگونه پاسخی برای رفع مشکل و پرداخت معوقات کارگران داده نشده است.
یکی دیگر از کارگران می گوید: خیلی از کارگران درآمدی دیگری برای تامین مخارج زندگی خود ندارند.
احمد مطوری گفت: اکثر کارگران بدون بیمه هستند از مسئولان تقاضا داریم که مشکل ما را حل کنند.
سرپرست شهرداری خرمشهر در این باره گفت: امروز با حضور نماینده کارگران و پیمانکار مربوطه جلسه ای برای رفع مشکلات آنها تشکیل شد.
منصور علوانی با بیان اینکه قرارداد این کارگران با پیمانکار است افزود: این کارگران به پرداخت نشدن حقوق و لحاظ نشدن قانون 25 درصد وتمدید قرارداد کاری خود معترض هستند.
وی در ادامه گفت: پیمانکار مطابق قانون می تواند در اوج زمان کار و در صورت نیاز، مدت قرارداد را تا 25 درصدافزایش دهد ، اما ابلاغ این قانون به کارفرما به خاطر طی کردن روال اداری، به طول انجامید و اجرای آن عقب افتاده است .
سرپرست شهرداری خرمشهر گفت: بررسی های پرداخت معوقات کارگران شهرداری انجام شده و مطابق توافق صورت گرفته از دو روز آینده این کارگران حقوق و مطالبات عقب افتاده خود را دریافت می کنند و طبق قانون 25 درصد مدت قرارداد کارگران شهرداری نیز لحاظ و سایر مطالباتشان نیز محقق خواهد شد/ایرنا



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*