اخبار عمومی
اعلام وصول 2
180935
تاریخ انتشار: 1396/09/07 23:03
در روزهای گدشته زمزمه هایی مبنی بر اختلاف فرماندار و نماینده شنیده می شد و همه منتظر حرف های تند و انتقادی مهندس بیرانوند بودند اما فرماندار سابق ایذه.......

به گزارش رحیم آورچه خبرنگار پایگاه خبری عصر جهان، جلسه تودیع و معارفه فرماندار شهرستان ایذه در حالی برگزار شد که اکثر مسئولین شورای تامین و اداری حضور داشتند البته باید گفت که مهمان ویژه این مراسم دکتر حسینی معاون سیاسی استاندار بود. در روزهای گدشته زمزمه هایی مبنی بر اختلاف فرماندار و نماینده شنیده می شد و همه منتظر حرف های تند و انتقادی مهندس بیرانوند بودند اما فرماندار سابق ایذه در جلسه تودیع خود اول یک رزومه از فعالیت ۱۴ ماه ارایه کردند و بعد گفتند: ما مسئولین سرباز نظام و ولایت هستیم و در هر جایی که هستیم باید به نظام و مردم خدمت کنیم حالا در این مسیر شاید اختلاف نظرهایی هم وجود داشته باشد ولی این اختلافات عادی هستند چراکه هر مسئولی از زاویه دید خود احساس میکند راهی که او میرود صحیح است.

بیرانوند افزود: در کارهایی که انجام شده آقایان خادمی و شریعتی استاندار و نماینده نقش پُر رنگی را ایفا کردند و شورای اداری هم همیشه یاور ما بودند و همیشه مسائل بصورت جمعی حل میشد لذا از تمام عزیزانی که در این راه به من کمک کردند تشکر میکنم.

بیرانوند در پایان گفت: یک تشکر ویژه دارم از مردم مهمان نواز و لر تبار ایذه ای که در این مدتی که در بین آنها بودم بجز خوبی چیزی از آنها ندیدم و در این چند روز هم با پیام ها و تلفن های خود من را شرمنده الطاف خود کردند. حضور من در این شهر خیلی زود گذشت و بنده الان تک تک حرف های روز معارفه ام در ذهنم هستند اما به هر حال هر آمدنی رفتنی است و در این جلسه بیان میکنم که دکتر سمالی فرماندار جدید استاد من هستند و صدها برابر بهتر از من هستند و از اینکه این عزیز به اینجا آمده اند بسیار خوشحال هستم.

دکتر حسینی معاون سیاسی استاندار در این جلسه گفت: خوشحالم که آقای بیرانوند یک فضای صمیمی و همدلی اینجا ایجاد کرده اند و مسئولیت ها همینجور هستند که روزی می آیی و روزی میروی و قطعا آقای بیرانوند در منسبی دیگر به این مردم خدمت خواهد کرد.

حجت الاسلام موسوی امام جمعه ایذه گفت: صحبت های زیبای آقای بیرانوند برای من درس اخلاق بود این مرد صادق و شریف آنقدر مودب و شیوا صحبت کردند که همه مارا تحت تاثیر قرار دادند



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*