اخبار عمومی
اعلام وصول 2
180960
تاریخ انتشار: 1396/09/09 19:51
کُل استقلال بدشانسی آورده؛ امروز هافبک‌ها هم بدشانس بودند
مدافع تیم استقلال می‌گوید که بدشانسی‌های مهاجمان این تیم به هافبک‌هایش هم سرایت کرده است.

 عصر جهان-روزبه چشمی پس از تساوی بدون گل استقلال مقابل پیکان، گفت: در نیمه اول فرصت‌هایی داشتیم که گل نشد، در نیمه دوم هم دفاع‌شان فشرده‌تر بازی کردند. به آقای پیام حیدری داور بازی تبریک می‌گویم. ایشان آنقدر شهامت داشت که تصمیمش را عوض کرد و برگرداند. دقیقه 3 یا 4 این بازی و دقیقه 60 بازی با سیاه‌جامگان هم من شانس آوردم پایم نشکست. امروز در دقیقه 4 بازیکن خارجی‌شان بد روی پای من آمد که شانس آوردم. تکل او وحشتناک بود. نمی‌دانم داور چرا آن را خطا نگرفت و اخراج نکرد.

وی افزود: در نیمه دوم، یک صحنه پنالتی بود که فکر می‌کنم داور برای ما باید می‌گرفت را نگرفت. در آن صحنه دروازه‌بان نمی‌توانست این‌ همه دستش را باز کند که بازیکن دستش را باز کرد. البته می‌گوید داوری کار سختی است و همه آن را همه قبول دارند، اما فقط ما از این موضوع متضرر می‌شویم. در بازی‌های قبلی هم پنالتی‌هایی اتفاق افتاد که پنالتی بودند، اما نگرفتند. خود کارشناسان گفتند که می‌توانستند پنالتی بگیرند. به‌هرحال به آقای حیدری خسته نباشید می‌گویم، او فوق‌العاده داور خوب، با شخصیت و کاردانی است. داوری‌ها با کمی دقت بهتر می‌شوند. اگر یک پنالتی برای تیم‌ها گرفته شود، می‌تواند به‌کلی روند بازی را عوض کند، چون خیلی تیم‌ها با یک پنالتی بازی را می‌برند. امیدوارم در این بازی‌ هم اگر حق با ما بود، داوران در بازی‌های بعدی دقت زیادی داشته باشند.

 

بازیکن استقلال در مورد روند تیمش گفت: ما در همه بازی‌ها به یک نوع بازی می‌کنیم. هم خوب بازی می‌کنیم و هم فرصت گلزنی داریم. ما فوتبال خوبی بازی می‌کنیم و همه می‌بنند، فقط توپ‌های‌مان گل نمی‌شود.

 

چشمی در مورد اینکه مهاجمان استقلال این روزها در گلزنی ناموفق هستند، اما هافبک‌های این تیم خیلی خوب گلزنی می‌کنند، گفت: روزی که دفاع و دروازه‌بان گل می‌خورد، مهاجم هم مقصر است. همیشه مهاجمان‌ ما دچار بدشانسی می‌شدند، اما هافبک‌ها خوب گلزنی می‌کردند. مشکل ما این است که امروز هافبک‌ها هم بدشانسی آوردند. همه بازیکنان و کل تیم دچار بدشانسی شده است. مهاجمان تلاش می‌کنند، اما فشار زیادی روی آنهاست. روزی می‌آید که ما هم توپ‌های‌مان گل می‌‌شود و فشار از روی دوش مهاجمان‌مان برداشته می‌شود.

 

مدافع تیم ملی در مورد قرعه‌کشی جام جهانی گفت: فکر نکردم که با چه تیمی همگروه می‌شویم. ان‌شا یک قرعه خوب بیفتد که بتوانیم هم خوب بازی کنیم و هم به مرحله بعدی برسیم. اگر یک تیم قوی در گروه باشد، بازی‌ها جذاب می‌شود، اما سه تیم قوی به ضرر ماست

 

 



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*