اخبار عمومی
اعلام وصول 2
180961
تاریخ انتشار: 1396/09/09 20:52
روستائیان ایذه به دلیل عدم بهرمندی از گاز طبیعی در حال کوچ کم سابقه ای به سمت شهر هستند

به گزارش رحیم آورچه خبرنگار پایگاه خبری عصر جهان، یکی از مشکلات و معضلات امروزی شهرستان ایذه کوچ عشایر و روستائیان به ایذه است که متاسفانه معضلات زیادی را به این شهر تحمیل میکند، بدون شک اگر روستائیان از حداقل امکانات رفاهی برخوردار باشند فکر شهرنشینی به سرشان خطور نمی کند.
در این راستا باید گفت متاسفانه در دنیای مدرن امروز بیشتر روستاهای ایذه فاقد گاز خانگی هستند که دلیل عمده کوچ روستائیان به شهر است.
شنیده ها حاکی از آن است که تعامل سازنده ای بین شرکت گاز خوزستان با پیمانکاران شرکت گاز در منطقه برقرار نیست و بیشتر پروژه ها بصورت غیر فعال است.
پ.ن : جناب مدیر عامل محترم شرکت گاز خوزستان بنا به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند تکریم و رسیدگی به مسائل روستائیان باید در اولویت برنامه های نهاد ها باشد، خواهشمندیم به شهرستان ایذه نگاه ویژه ای داشته باشید چراکه شهرستان ایذه از لحاظ پراکندگی و تعداد روستاها در کشور یک قطب محسوب میشود.
وزیر محترم نفت، استاندار خوزستان و آقای خادمی نماینده شهرستان ایذه درخواست داریم تا در روزهای آینده به این مهم رسیدگی شود و با مسئولین کم کار در خصوص گاز رسانی به روستاها برخورد جدی و قاطع شود



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*