اخبار عمومی
اعلام وصول 2
180962
تاریخ انتشار: 1396/09/09 20:56
با برتری در برابر سپیدرود؛
فولاد خوزستان سپیدرود رشت را از پیش رو برداشت تا همسایه دیوار به دیوار پرسپولیس شود

🌍عصرجهان/محمدابولیان(نوروزی)  
فولاد خوزستان (۲) سپیدرود رشت(۱)
*گلها: رحیم زهیوی (۱۶) صابر حردانی (۷۷) فولاد خوزستان ، میثم تهیدست (۸۱)  سپیدرود رشت
*اخطار:احسان مرادیان (فولاد)،الماس خاله (سپیدرود)
*داور:مهدی سیدعلی،کمکها:یعقوب سخندان،علیرضاحیدرپناه
*چهارچوب رقابت:هفته چهاردهم فوتبال لیگ برترجام خلیج فارس
*روزبرگزاری :پنج شنبه ۹ آذرماه ۹۶
*محل برگزاری :ورزشگاه غدیر اهواز
*زمین :چمن مناسب
*ساعت برگزاری:۱۵
♦️فولاد خوزستان:
 احسان مرادیان، ایوب والی، عبدالله کرمی، پیمان شیرزادی (۴۶-امیر زلیکانی)، عبدالله ناصری، رحیم زهیوی و فرشاد جانفزا (۷۵- صابر حردانی)، سینامریدی، احمدعبدالله زاده (۷۸-ایمان مبعلی)، فرزادجعفری، علی اصغر عاشوری
*سرمربی: سیروس پورموسوی
◽️سپیدرود رشت:
 سید محمد حسینی، محمد رضا الماس ‌خاله، شهاب کرمی(۵۰-میعادیزدانی) سیدهادی موسوی، میثم فردوسی، عماد میرجوان، محمد نزهتی، میلاد قربان‌زاده (۶۴-جواد آقایی‌پور)، حمید ملکی، توحید غلامی(۶۷-میثم تهیدست)، سیداحمدآهی
*سرمربی: علی نظرمحمدی
⚽️جریان گلها:
*دقیقه ۱۶پاس زیبای سینامریدی را رحیم زهیوی درمحوطه جریمه سپیدرود پس ازکنترل با یک شوت به گل نخست فولادسازان تبدیل کرد.
 *دقیقه ۷۷ صابر حردانی تعویض طلایی پورموسوی بواسطه اشتباه خط دفاعی شکننده میهمان ودفع ناقص مدافع سفیدجامگان رشتی هادی موسوی نهایت استفاده رابردوپس از توپ ربایی با یک ضربه دقیق و زیبا دورازدستان حسینی گلرناکام این دیدار دومین گل فولادسازان راوارد دروازه نماینده شمال کردتاخیال پورموسوی را ازبردهای متوالی تیمش راحت نماید.
*دقیقه ۸۱ ارسال میعاد یزدانی با ضربه ی سر احمدآهی و متعاقب آن ضربه ی تمام کننده و بی نقص سر بازیکن تعویضی سفیدجامگان رشتی، میثم تهی دست در شلوغی محوطه جریمه فولاد همراه شد تا وی دروازه میزبان را فرو ریزد و اختلاف را در دقایق پایانی این بازی مهیج به یک گل برساند.


شرح بازی:در چهارچوب رقابت های فوتبال لیگ برتر جام خلیج همیشه فارس و ازهفته ی چهاردهم این مسابقات فولادسازان خوزستانی برای تداوم روند پیروزیهای خود در خانه و در حضور نزدیک به چهارهزار هوادار متعصب خوزستانی از ساعت ۱۵روزپنجشنبه نهم آذرماه ۹۶ در ورزشگاه غدیر اهواز پذیرای تیم پرسابقه اما تازه وارد سپیدرود رشت در لیگ برتر بود نتیجه ی که در پایان نود دقیقه تلاش دو تیم به سود شاگردان پورموسوی محقق گردید تا در روز توقف پیکان مدعی در برابراستقلال تهران تا قبل از بازی دیگر رقیبان صدرنشینی در نیم فصل نخست لیگ برتر پارس جنوبی جم و پدیده مشهد با کسب سه امتیازشیرین این بازی خانگی وجمع آوری ۲۶امتیاز توانست رتبه ی دوم جدول رده بندی این رقابتها راپس سرخ پوشان پرسپولیس ازان خود نمایند.در این بازی فولادسازان در نیمه نخست با تک گل زیبای دقیقه ی۱۶ رحیم زهیوی به رختکن رفتند.
میزبان در نیمه دوم هم به لطف دفاع پراشتباه سپیدرود باگلزنی صابر حردانی بازیکن جوان و تعویض طلایی پورموسوی دو بر صفر از نماینده شمالی خود پیش افتاد تا فولاد درآستانه ی یک برد دیگر قرارگیرد، اما این پایان کارنبود و خیمه سفیدجامگان در نیمه زمین میزبان نتیجه داد و در دقیقه ۸۱ضربه ی سرمهار نشدنی میثم تهی دست بازیکن تعویضی نظرمحمدی اختلاف را به یک گل رساند، در ادامه و در دقایق پایانی این دیدار تلاش تیم میهمان برای به ثمررساندن گل تساوی بی نتیجه ماند تا فولاد در پایان این بازی خانگی به یک پیروزی شیرین دیگر دست یابد.
==============================================================

ضمیمه گزارش
سرمربی فولاد خوزستان:بازیکنانم برای موفقیت از جان مایه می گذارند
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: دست بازیکنانم را می بوسم چرا که آن ها برای موفقیت فولاد از جان خود مایه می گذارند.
سید اکبر پورموسوی روز پنجشنبه در نشست مطبوعاتی بعد از بازی فولاد و سپیدرود در سالن اجتماعات ورزشگاه غدیر اهواز اظهار کرد: در دو هفته اخیر برای تیم ما حاشیه های فراوانی به وجود آوردند اما بازیکنانم در طول سه هفته اخیر هیچگاه تمرکز خود را از دست ندادند و دستورات کادر فنی را به خوبی در زمین پیاده کردند.
سرمربی تیم فولاد خوزستان با بیان این که امروز سه امتیاز بسیار حساسی کسب کردیم و باعث شد تا رتبه دوم جدول بالا برویم افزود: این برد شیرین را به بازیکنان و تمام مردم خوزستان تبریک می گویم و تلاش می کنیم در ادامه راه سیر صعودی خود را دنبال کنیم.
وی عنوان کرد: طبیعی بود که برای دقایقی تحت فشار باشیم چرا که حریف نمی خواست بازنده شود، آن ها انتحاری بازی کردند و با سانترهای بلند دست به بازی مستقیم زده بودند.
سرمربی فولاد خوزستان افزود: ما سه بازی بسیار سخت را پشت سر گذاشتیم که باعث شد در اواخر بازی بدن بازیکنان ما خالی شود.
پورموسوی با اشاره به این که بازی را به خوبی آغاز کردیم و زود به گل رسیدیم و در ادامه موقعیت های زیادی را از دست دادیم افزود: با وجود این که دو تعویض اجباری انجام دادیم اما جوانان فولاد به خوبی بازی کردند و من به آینده تیمم امیدوار هستم.

سرمربی سپیدرود:به اشتباهات فردی خود بازی را واگذار کردیم
سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: تیم فولاد تنها دو موقعیت گلزنی داشت و پیروز میدان شد و در واقع باید بگویم که به اشتباهات فردی بازی را واگذار کریم.
علی نظرمحمدی روز پنجشنبه پس از شکست 2 بر یک تیمش مقابل فولاد در اهواز ضمن تبریک به تیم فولاد خوزستان، اظهار کرد: پس از دریافت دو گل موقعیت های خوبی بر روی دروازه فولاد خلق کردیم اما نتوانستیم نهایت استفاده را داشته باشیم و قطعا تیمی که گل نزند بازنده میدان می شود.
سرمربی تیم سپیدرود با بیان این که اشتباهات فردی بازیکنانم ناشی از فشار روانی حاکم بر تیم است افزود: تلاش بازیکنانم را تحسین می کنم چرا که آن ها بسیار خوب و جنگنده بازی کردند.
وی گفت: قطعا بازیکنی که از سه فصل پیش یعنی زمانی که تیم در لیگ دسته دوم بود از باشگاه طلبکار می باشد به لحاظ روحی با مشکل مواجه می شود و این امر در روند بازی او اثرگذار است.
وی با اشاره به این که به گونه ای در برابر فولاد خوزستان بازی کردیم که کسی تصور نمی کرد دو تیم رده چهاردهم و چهارم جدول مقابل یکدیگر هستند افزود: ما حتی می توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم و یا پیروز بازی باشیم اما حریف با تجربه تر بود و پیروز میدان شد.
نظر محمدی با بیان این که اگر ضربه سر نزهتی و یا شوت فردوسی وارد دروازه فولاد می‌شد اکنون 3 بر 2 پیروز بازی بودیم افزود: تنها هدفمان برد در این دیدار بود و به این امید به اهواز سفر کرده بودیم چرا که تساوی دردی از ما دوا نمی کرد.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا در نیم فصل دوم بازیکنی جذب تیم می شود افزود: ما در خط حمله، دفاع وسط، دفاع کنار و هافبک طراح با ضعف مواجه هستیم و برای برطرف کردن این مشکل نیاز به جذب بازیکن جدید داریم اما باید با توجه به بضاعت باشگاه در این خصوص فکر کرد که هنوز چیزی مشخص نیست.
سرمربی تیم سپیدرود در پایان گفت: اگر چه از مشکلات مالی بسیار رنج می کشیم اما امیدواریم با حمایت هواداران، بتوانیم در دیدارهای خانگی خود نهایت امتیازات را جمع کنیم و از منطقه خطر دور شویم.
دیدار بین دو تیم فولاد خوزستان و سپیدرود رشت با نتیجه 2 بر یک به سود فولاد به پایان رسید/ایرنا


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*