اخبار عمومی
اعلام وصول 2
180995
تاریخ انتشار: 1396/09/14 16:38
ناصر مختاری: اداره بهزیستی شهرستان بهمئی با ۳ مجتمع روستایی و ۱ مجتمع شهری به ۴۹۵ مستمری بگیر و ۶۰۱ نفر توانخواه خدمت رسانی می نماید

به گزارش سیروس بزمی خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان، امروز در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی جشن روز جهانی معلولین با حضور امام جمعه  شهرستان، فرماندار, نیروهای اداری ادارات شهرستان، فرهنگیان محترم، معلولین عزیز شهرستان و دیگر اقشار مردم برگزار گردید.

 

در ابتدای این مراسم آقای مختاری مدیر اداره ی بهزیستی شهرستان بهمئی ضمن خیر مقدم خدمت همه مدعوین گفتند: در حوزه توانبخشی اداره بهزیستی تعداد مستمری بگیران ۴۹۵ نفر هستند و همچنین ۶۰۱ نفر در سطح شهرستان توانخواه داریم که در کمیسیون ها تعیین گردیدند و پشت نوبتی ما محسوب می شود و به آنها خدمات ارائه می دهیم ولی نمی توانیم مستمری به آنها پرداخت کنیم.

مدیر اداره ی بهزیستی شهرستان گفتند: اداره بهزیستی شهرستان دارای ۳ مجتمع روستایی و ۱ مجتمع شهری می باشند که پرونده‌های معلولین عزیز در آنها جمع آوری می شود و به آنها در این مجتمع ها خدمات و مستمری پرداخت می شود و هیچ گونه پرونده ای از مددجویان در اداره بهزیستی شهرستان وجود ندارد.

 ایشان گفتند: از بدو تولد غربالگری را برای نوزادان انجام می دهیم تا مشخص کنیم که چه تعداد از آنها دچار معلولیت هستند و به انها خدمت رسانی انجام می دهیم.

رئیس اداره بهزستی بهمئی در ادامه گفتند: برای کاشت حلزون در اوایل تولد برای هر نفر تقریباً ۳۷ میلیون تومان از طرف بهزیستی هزینه می شود.ا

مختاری از همه مسئولین شهرستان خواهان مناسب سازی ادارات و سایر قسمت های شهر برای افراد معلول گردیدند.

در ادامه مراسم امام جمعه شهر لیکک به ایراد سخن پرداختند و از جامعه معلولین حمایت کردند و مسئولین محترم شهرستان را دعوت به کمک و همکاری با اداره بهزیستی شهرستان برای خدمت رسانی به این افراد معلول گردیدند.

 در پایان این مراسم به تعدادی از معلولین عزیز جوایزی اهدا گردید.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*