اخبار عمومی
اعلام وصول 2
181010
تاریخ انتشار: 1396/09/17 23:25
کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و تخصصی یک سارق حرفه ای را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

به گزارش جلال کاووسی خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان، فرمانده انتظامی "ماهشهر" از دستگیری یک سارق حرفه ای منزل و کشف 11 فقره  سرقت در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ "جلیل زبیدی" با بیان این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در سطح شهرستان،شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
این مقام انتظامی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و تخصصی یک سارق حرفه ای را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
سرهنگ "زبیدی" تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس به 11 فقره سرقت منزل اعتراف کرد. فرمانده انتظامی شهرستان "ماهشهر" در خاتمه با بیان این که تعامل بین مردم و پلیس موجب بوجود آمدن امنیت پایدار خواهد شد، از هموطنان خواست هرگونه موارد مشکوک را در رابطه با اقدامات مجرمانه افراد شرور و خلافکار بلافاصله از طریق مرکز فوریت های پلیس 110 اطلاع داده تا نسبت به شناسایی و دستگیری آنان در اسرع اقدام شود.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*