اخبار عمومی
اعلام وصول 2
181011
تاریخ انتشار: 1396/09/17 23:33
فرمانده انتظامی شهرستان "ماهشهر" از هموطنان خواست هرگونه موارد مشکوک را در رابطه با اقدامات مجرمانه افراد شرور و خلافکار بلافاصله از طریق مرکز فوریت های پلیس 110 اطلاع داده تا نسبت به شناسایی و دستگیری آنان در اسرع اقدام شود.

به گزارش جلال کاووسی خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، فرمانده انتظامی "ماهشهر" از دستگیری سه سارق حرفه ای و کشف 17 فقره انواع سرقت در این شهرستان خبر داد.
 سرهنگ "جلیل زبیدی" با بیان این خبر گفت : در پی وقوع چند فقره انواع سرقت در سطح شهرستان ،شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
این مقام انتظامی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و تخصصی 3 سارق حرفه ای را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
سرهنگ "زبیدی" تصریح کرد: متهمان در تحقیقات پلیس به 10 فقره سرقت اماکن خصوصی 3 فقره محتویات داخل خودرو و 4 فقره قطعات خودرو اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان "ماهشهر" در خاتمه با بیان این که تعامل بین مردم و پلیس موجب بوجود آمدن امنیت پایدار خواهد شد، از هموطنان خواست هرگونه موارد مشکوک را در رابطه با اقدامات مجرمانه افراد شرور و خلافکار بلافاصله از طریق مرکز فوریت های پلیس 110 اطلاع داده تا نسبت به شناسایی و دستگیری آنان در اسرع اقدام شود.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*