اخبار عمومی
اعلام وصول 2
181165
تاریخ انتشار: 1396/09/28 23:02
حمله مسلحانه به فرمانده اسبق نیروی انتظامی گچساران/
نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در شورای عالی استان‌ها مشخص شد/معارفه رئیس جدید دانشگاه پیام نور لنده و مدیر امور شعب بانک رفاه "کهگیلویه و بویراحمد"/مدیر امور شعب بانک رفاه "کهگیلویه و بویراحمد" منصوب شد/برگزاری مراسم تودیع و معارفه مدیرکل امور بانوان استانداری بدون حضور مدیرکل سابق/نماینده اسبق گچساران عزادار شد

 

عصرجهان- تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری کهگیلویه و بویراحمد در سایر رسانه ها
🔴مدیر امور شعب بانک رفاه "کهگیلویه و بویراحمد" منصوب شد
طی حکمی از سوی محمد علی سهمانی مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره بانک رفاه کارگران " خدابخش فروزان " به عنوان مدیر امور شعب بانک رفاه استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.
فروزان که از نیروهای بومی استان است ، ۱۴ سال سابقه خدمت در سمت معاونت شعبات بانک رفاه در استان های کرمانشاه و کهگیلویه و بویراحمد را در کارنامه کاری خود دارد.
🔴برگزاری مراسم تودیع و معارفه مدیرکل امور بانوان استانداری بدون حضور مدیرکل سابق
عصر امروز مراسم تودیع و معارفه مدیرکل امور بانوان استانداری کهگیلویه و بویراحمد در حالی با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار استان ، مدیرکل پدافند غیرعامل و جمعی از فعالین سیاسی و بانوان استان برگزار شد که فریبا رحمانپور مدیرکل سابق امور بانوان استانداری در این مراسم حضور نداشت .
در این مراسم خانم آذر صفایی نیا بعنوان سرپرست جدید مور بانوان استانداری معرفی و از زحمات خانم فریبا رحمانپور نیز تقدیر شد .


آذر صفایی نیا دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی معماری و سرپرست شهرداری یاسوج را نیز در کارنامه مدیریتی خود دارد.
🔴فریبا رحمان‌پور علت نیامدن به تودیعش از مدیرکلی امور بانوان را توضیح داد
فریبا رحمان‌پور مدیرکل سابق استانداری کهگیلویه و بویراحمد در پیج شخصی خود در اینستاگرام در خصوص تودیعش از این مسوولیت اینگونه نوشت.


به گزارش عصر جهان، این متن به شرح زیر است؛
جویبار زندگی در گذر است و خاطرات تلخ و شیرین آن پایدار، پس بیاییم در زندگی آفریننده خوبی‌ها و شادی‌ها باشیم و با تلخی‌ها و ناکامی‌ها مبارزه کنیم. خدای را شاکرم که امروز بعد از گذشت حدود دوسال و نیم مسئولیت سخت و حساس حوزه زنان و خانواده استان را به دیگری سپردم و در پیشگاه خداوند سوگند می‌خورم که از هیچ تلاشی در راه پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله)، دولت تدبیر و امید و اعتلای نقش و جایگاه زنان در جامعه دریغ نورزیدم. هر چند حوزه ای ستادی بود و گاها بعضی از دوستان انتظار کار اجرایی داشتند ولی حوزه ستادی شرح وظایف و سیاست‌های خاص خود که بیشتر نظارت هست را دارد.
دوست داشتم در مراسم تکریم و معارفه حضور داشته باشم اما با توجه به اینکه در تهران کارهایی داشتم که باید پیگیری می‌کردم نتوانستم خدمت دوستان باشم از همه عزیزانی که در این مدت همکاری و همراهی کردند، از جناب آقای دکتر خادمی که اعتماد کردند و این مسئولیت را به بنده سپردند، نماینده محترم ولی فقیه در استان، مجمع نمایندگان محترم استان در مجلس، سرکار خانم مولاوردی دستیار ویژه محترم رئیس جمهور، معاون محترم رئیس جمهور در امور زنان و خانواده سرکار خانم دکتر ابتکار و همکاران معاونت امور زنان و خانواده، مشاور محترم امور زنان و خانواده وزارت کشور خانم دکتر فرهمندپور، اعضای محترم شورای اداری استان، همکاران و همراهان خوبم در دفاتر امور زنان و خانواده استانداری‌های سراسر کشور، بخش خصوصی، نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی، کارآفرینان، اصحاب رسانه، تشکل‌های مردمی، جامعه زنان و همه هم استانی‌های عزیزم همکارانم در استانداری کهگیلویه و بویراحمد و به رسم ادب از جناب دکتر احمدی استاندار وقت تشکر و قدردانی می‌کنم.
🔴نماینده اسبق گچساران عزادار شد
مهری حاجی زاده مادر شهیدان مرتضی و محمد شفیع جعفری دیل و علیمراد جعفری نماینده اسبق مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی دیشب به علت بیماری و کهولت سن درگذشت .
تشییع مادر شهیدان جعفری دیل فردا چهارشنبه، 29 آذرماه ساعت 14 از ابتدای جاده دیل به سمت گلزار شهدای روستای دیل برگزار می شود

 
شهید مرتضی جعفری دیل در اول مهر 1344 در روستای دیل دیده به جهان گشود و در تاریخ 23 بهمن 1364 در عملیات والفجر 8 به شهادت رسید .
شهید محمد شفیع جعفری دیل نیز در اول خرداد 42 در روستای دیل متولد و در تاریخ 9 اسفند 65 در شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

🔴شناسائی حدود 275 کودک کار در استان کهگیلویه و بویراحمد
«هوشنگ سیاوش پور» معاون سازمان بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد: در 8 ماهه نخست سالجاری حدود 275 کودک کار در این استان شناسایی شده است .
وی با بیان اینکه آمار کودکان کار استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته از170نفر به این تعداد افزایش داشته است، بیان کرد: شهر یاسوج بیشترین تعداد کودکان کار را در استان به خود اختصاص داده است .
🔴حکم گوهرکانی صادر شد
اخبار دریافتی حاکی از آنست که حکم جعفر گوهرکانی بعنوان معاونت هماهنگی و امور اقتصادی صادر شد. اما ابلاغ حکم و معارفه ایشان به بعد از تعیین جانشین ایشان در سازمان جهاد کشاورزی موکول شد


مجید محنائی در حال حاضر مسئولیت معاونت هماهنگی و امور اقتصادی استامداری عهده دار است
جعفر گوهرگانی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد است
🔴حمله مسلحانه به فرمانده اسبق نیروی انتظامی گچساران
سرهنگ "سید قدرت الله بیعت اصل" فرمانده اسبق نیروی انتظامی شهرستان گچساران که هم اکنون فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان فارس است شب گذشته به هنگام گشت زنی در منطقه "کوه مره سرخی" استان فارس مورد حمله افراد ناشناس قرار گرفت وی که با تفنگ ساچمه زنی از ناحیه پا مجروح گردیدهم اکنون در بیمارستان نمازی شیراز تحت درمان است
سرهنگ "سید قدرت الله بیعت اصل" در خصوص این حمله مسلحانه گفت: افراد مسلح پس از تیراندازی پا به فرار گذاشته و بنده نیز چون از ناحیه پا تیر خورده بودم از تاریکی شب استفاده کرده و با کشیدن بدنم بر روی زمین خود را به ماشین رساندم و راننده نیز من را به بیمارستان انتقال داد.
🔴رئیس جدید دانشگاه پیام نور لنده منصوب شد
حمید دهقان به عنوان رئیس دانشگاه پیام نور واحد لنده منصوب، و جایگزین محسنی(طیبی) رئیس سابق شد.
حمید دهقان دارای مدرک کارشناسی ارشد رشته حسابداری و از کارکنان دانشگاه پیام نور شهرستان کهگیلویه و سوابقی همچون مشاور مدیرکل، مسئول حراست دانشگاه پیام نور استان و تدریس در دانشگاه های استان را در سابقه مدیریتی خود دارد.
داراب محسنی(طببی) رئیس سابق دانشگاه پیام نور لنده به عنوان مسئول امور مالی دانشگاه پیام نور استان معرفی شد
🔴نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در شورای عالی استان‌ها مشخص شد
🔹پیش از ظهر امروز سه شنبه جلسه انتخاب هیئت رئیسه شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد و آقایان حبیب‌‍الله عاملی‌مقدم و فرزاد آذریان به عنوان نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد در شورای عالی استان‌ها مشخص شدند .
🔹جهت تصدی این سمت آقایان حبیب‌‍الله عاملی‌مقدم ، فرزاد آذریان ، کیوان آشنا و شعبان بهمئی کاندیدای نماینده استان در شورای عالی استان‌ها شدند که در نهایت عاملی‌مقدم و آذریان به عنوان نمایندگان استان در شورای عالی استان‌ها شدند.
🔴دستگیری عامل انتشار مطالب توهین‌آمیز و فحاشی در تلگرم علیه شهروند یاسوجی
رئیس پلیس فتای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مزاحم تلگرامی پس از شناسایی توسط پلیس فتای این استان به انتشار پیام‌های توهین آمیز و دروغ بر ضد شهروند یاسوجی اعتراف کرده و بازداشت شد.
رئیس پلیس فتای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مزاحم تلگرامی پس از شناسایی توسط پلیس فتای این استان به انتشار پیام‌های توهین آمیز و دروغ بر ضد شهروند یاسوجی اعتراف کرده و بازداشت شد.
سرگرد روح الله شهبازی پور، اظهار داشت: شکایت یک شهروند یاسوجی مبنی بر ایجاد مزاحمت، نشر دروغ و توهین در شبکه‌های اجتماعی تلگرام به پلیس فتای استان ارسال شد و کارشناسان پیگیر این امر شدند.
وی افزود: متهم و عامل انتشار مطالب توهین آمیز و فحاشی علیه شاکی این پرونده شناسایی شد.
رئیس پلیس فتای استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: متهم با هماهنگی قاضی پرونده به اداره پلیس احضار شد و در بازجویی‌های تخصصی، به جرم خود اعتراف کرد.
وی انگیزه این متهم را اختلافات شخصی و انتقام گیری عنوان کرد و گفت: متهم پیام‌ها و فایل‌های شامل فحاشی و مطالب توهین آمیز و دروغ را با هدف تخریب شخصیت، منتشر کرده بود.
سرگرد شهبازی پور با اشاره به تکمیل پرونده و معرفی متهم جوان به دادسرا، تصریح کرد: حقوق شهروندان در فضای مجازی خط قرمز پلیس بوده و در همین راستا با کلاهبرداران و مزاحمان تلگرامی با قاطعیت برخورد می‌شود.
سرگرد شهبازی پور یادآور شد: هر کسی به هر نحو اقدام به مزاحمت و هتک حیثیت در محیط مجازی کند بر اساس قانون جرائم رایانه‌ای افزون بر اعاده حیثیت به حبس و جزای نقدی محکوم می‌شود.
وی گفت: پلیس فتا به‌صورت شبانه‌روزی آمادگی رسیدگی به شکایت شهروندان است.
وی از عموم مردم خواست از بارگذاری و به اشتراک گذاشتن تصاویر و فیلم‌های شخصی در شبکه‌های اجتماعی خودداری کرده و در صورت مواجهه با هرگونه جرائم رایانه‌ای مراتب را از طریق وب‌سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش تماس‌های مردمی گزارش کنند.
🔴سردرگمی تاج گردون از پیچیدگی لایحه بودجه دولت
همزمان با ارائه لایحه بودجه از سوی دولت به مجلس، بودجه امسال، رئیس کمیسیون بودجه مجالس نهم و دهم شورای اسلامی را هم کلافه و سردرگم کرده است.
" غلامرضا تاجگردون "‌رئیس کمیسیون بودجه مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در خصوص لایحه بودجه امسال مطالبی ذکر کرده که نشان دهنده پراکندگی و گستردگی لایحه و سردرگمی وی است.
تاج گردون نوشت:‌
کار بررسی بودجه سال آینده از امروز آغاز شد. یک بودجه نسبتا نو با موضوعات خاص. نمی‌دانم چطور می‌شود مجموعه ای از کارهای متعدد را در این بودجه و با توجه به مشکلات فعلی انجام داد.
حامل‌های انرژی، هدفمندی یارانه‌ها، برداشت از صندوق توسعه، مشارکت و واگذاری طرح‌های عمرانی، حل مشکل طرح سلامت، بحران صندوق‌های بازنشستگی و چندین موضوع دیگر که هر کدام داستانی دارد.

برچسب ها:
بعلاوه خبر ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان


فرهنگی
|
Iran
|
1396/09/29 14:38
  +0

  -0
پاسخ
رحمانپور انتخابش ازاول دراین پست باکدام ملاک ومعیاربوده؟؟باکدام سابقه ؟؟یک نیروی شرکت خدماتی که باسفارش دردولت احمدی نزادخودس رااصول گراجازدوبعنوان خدمت گذاروسرایدارمدارس دخترانه مشغول بکارشده بعدهم باهمان لطف سفارش درزمان مدیرکلی دانشی بعنوان ماشین نویس درروابط عمومی آموزش وپرورش مشغول بکارشد!!! بعدهم بالطف دولت احمدی نژادازشرکتی به پیمانی تبدیل شدباآمدن دولت روحانی اصلاح طلب شدبعدهم به لطف سفارشات شدمدیرکل ارائه خداببیندآخروعاقبت این استان را!!!!

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*