اخبار عمومی
اعلام وصول 2
181169
تاریخ انتشار: 1396/09/29 00:31
سفر حجت الاسلام سید علی خمینی به خوزستان/
رتبه دوم خوزستان در زمینه تلفات جاده ای/مشکل من با استقلال‌خوزستان پول نیست/مدافع استقلال خوزستان از این تیم جدا شد

عصرجهان- تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری خوزستان در سایر رسانه ها

سفر حجت الاسلام سید علی خمینی به خوزستان
عصر جهان-حجت الاسلام والمسلمین سید علی خمینی نوه امام خمینی (ره) در سفری دو روزه از طریق فرودگاه اهواز وارد خوزستان شد.


حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی خمینی نوه امام خمینی (ره) روز چهارشنبه ۲۹ آذر ماه در سفری دو روزه به استان از طریق فرودگاه اهواز وارد خوزستان شد و مورد استقبال دکتر غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان استانی قرار گرفت.
ديدار با آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان و نشست با طلاب و روحانیون، شرکت در شورای اداری استان و حضور و سخنرانی در مراسم گرامیداشت سالروز ارتحال آیت الله جمی امام جمعه فقید آبادان از جمله برنامه های سفر دو روزه سید علی خمینی به خوزستان است

کارگران خدمات شهرداری خرمشهر تجمع کردند
کارگران خدمات شهرداری خرمشهر نسبت به عدم پرداخت حقوق تجمع اعتراض‌آمیزی برگزار کردند.
کارگران خدمات شهری شهرداری خرمشهر ظهر امروز با به دست گرفتن دست‌نوشته تجمع اعتراض‌آمیزی برگزار کردند.


عدم پرداخت حقوق چندین ماه، علت این تجمع و اعتراض عنوان شد.
گفتنی است که شهرداری خرمشهر بیش از ۳ ماه است که با سرپرست اداره می‌شود.
پیش از این نیز تجمع‌های زیادی از سوی کارگران برگزار شده که با وعده مسؤولان به پایان رسیده بود/فارس
قرارداد محمدامین آرام‌طبع با استقلال خوزستان ثبت شد
محمدامین آرام‌طبع در فرصت نقل و انتقالات نیم فصل هفدهمین دوره از مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به تیم استقلال خوزستان پیوست.
وی امروز قرارداد خود را به صورت رسمی با تیم استقلال خوزستان ثبت کرد تا در نیم فصل دوم لیگ برتر برای تیم شهر خود به میدان برود.


حضور و بازی در تیم‌های کوثر، تربیت یزد، نساجی مازندران، آلومینیوم هرمزگان، صبای قم و پرسپولیس تهران ازجمله سوابق ورزشی محمدامین آرام‌طبع است.
محمدامین آرام‌طبع در تاریخ 18 بهمن 1363 در اهواز به دنیا آمد در تابستان 1395 و زمانی که سرخ‌ها دنبال دفاع چپ بودند به این تیم پایتخت پیوست.
محمدامین آرام‌طبع قرار است به جای محمدعلی فرامرزی مدافع چپ پیشین تیم استقلال خوزستان که از این تیم جدا شد بازی کند/تسنیم
تجمع کشاورزان و دامداران هندیجان مقابل فرمانداری
خشک شدن رودخانه زهره و آزاد نکردن حقآبه این رودخانه از سوی مسئولان وزارت نیرو، کشاورزان مظلوم این منطقه را وادار به تجمع مقابل فرمانداری این شهرستان نمود.


امروز سه شنبه 28 آذرماه، تعداد زیادی از کشاورزان و دامداران شهرستان بندر هندیجان به دلیل بی‌توجهی دولت به مشکلات رودخانه زهره و آزاد نکردن حق آب این رودخانه ضمن تجمع مقابل فرمانداری این شهر خواستار توجه دولت به این مردم محروم شدند.


لازم به ذکر است، هرساله در ایام فصل کشت محصولات کشاورزی هندیجان به سبب برداشت‌های نادرست در بالادست رودخانه زهره و احداث سدها و کانال‌های عریض و طویل، کشاورزی هندیجان در حال نابودی است و این بی‌توجهی، عدم مدیریت منابع آب در بالادست سبب خشک شدن کامل رودخانه زهره هندیجان شده است/ایلنا
۱۸۹ قبضه سلاح غیرمجاز در خوزستان کشف شد
فرمانده نیروی انتظامی استان خوزستان گفت: ۱۸۹ قبضه سلاح غیرمجاز در عملیات پلیس در ۱۰ روز گذشته در سطح استان کشف شد.
به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس زاده اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های مناسب و ارائه راهکارهای اجرایی، در راستای ارتقای امنیت عمومی استان در زمینه برخورد با عاملان تیراندازی‌های غیرمجاز و دارندگان سلاح غیرمجاز، دستورات عملیاتی به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی ابلاغ شد.
وی افزود: پلیس امنیت عمومی با تلاش بی‌وقفه در مرکز استان (اهواز) و شهرستان‌های آلوده به سلاح در استان خوزستان در ۱۰ روز گذشته در چندین عملیات پی‌درپی موفق به شناسایی و دستگیری ۱۶۹ نفر از عاملان تیراندازی‌های غیرمجاز و دارندگان سلاح غیرمجاز شد.

سردار عباس زاده در ادامه با اشاره به اینکه از محل اختفا متهمان جمعاً تعداد ۱۸۹ قبضه انواع سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز و تعداد ۶ هزار ۲۶۸ عدد انواع فشنگ کشف شد، افزود: متهمان به همراه پرونده به مراجع قضایی سطح استان معرفی شدند.
رتبه دوم خوزستان در زمینه تلفات جاده ای
غلام عباس بهرامی نیا شامگاه سه‌شنبه در مراسم گرامیداشت هفته حمل‌ونقل در اهواز اظهار کرد: امروز به مناسبت تقدیر از زحمات تمامی کارکنان حوزه حمل‌ونقل عمومی این برنامه را برگزار کردیم.
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان گفت: خوزستان بعد از استان فارس در زمینه تلفات جاده ای، رتبه دوم کشور را دارد/مهر
مشکل من با استقلال‌خوزستان پول نیست/ماه‌ها توان خرید دارو برای همسرم را نداشتم
موسی کولیبالی مدافع استقلال خوزستان، درخصوص عدم بازگشت به تمرینات استقلال خوزستان، اظهارکرد: باشگاه امسال اصلا با من رو راست نبود. بارها به من قول دادند ولی روی حرفشان نماندند
وی با بیان این‌که مشکل من با استقلال خوزستان برای پول نیست، گفت: من نگفتم پول می‌خواهم، من گفتم با من رو راست باشید و فقط به من قول‌های الکی ندهید. من از استقلال خوزستان فقط رو راستی و احترام خواستم. چیزهای زیادی وجود دارد و من می‌خواهم یک تیم به بازیکنان خود احترام بگذارد.
مدافع تیم فوتبال استقلال خوزستان با اشاره به رابطه بسیار خوبش با عبدالله ویسی، عنوان کرد: او مثل برادر من است و خیلی دوستش دارم. ویسی برای من بهترین مربی و بهترین برادر است. من به خاطر او به استقلال خوزستان برگشتم، در صورتی که پیشنهادهای زیادی از لیگ ایران و خارج از ایران داشتم.
وی در ادامه گفت: همسر من در ایران باردار بود و من سختی‌های زیادی کشیدم. ماه‌ها در اهواز حتی پول خرید دارو برای همسرم را نداشتم.
کولیبالی در پاسخ به این سوال که شما با باشگاه قرارداد دارید و گفته شده که به تیم برمی‌گردید؟ عنوان کرد: من دیگر به این باشگاه اعتمادی ندارم و می‌ترسم که دوباره به استقلال خوزستان برگردم و دوباره به من قول‌های الکی بدهند و به من بی‌احترامی کنند. درست است که با استقلال خوزستان قرارداد دارم ولی من هم کار خودم را بلد هستم که بازیکن آزاد شوم، چرا که آن‌‌ها فقط به من وعده‌های الکی دادند/ایسنا

🔴مدافع استقلال خوزستان از این تیم جدا شد
محمدعلی فرامرزی مدافع چپ تیم استقلال خوزستان قرارداد خود با این تیم جنوبی را فسخ کرد.
وی که در لیست مازاد عبدالله ویسی قرار گرفته بود قراردادش را به‌صورت رسمی فسخ کرد و از این تیم جدا شد تا بتواند در نقل‌ و انتقالات نیم‌فصل هفدهمین دوره از مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران به تیم دیگری ملحق شود.
فرامرزی در 8 مسابقه برای استقلال خوزستان در لیگ برتر بازی کرد و 636 دقیقه با لباس این تیم در جام حذفی به میدان رفت.

برچسب ها:
ایستگاه خبر ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*