اخبار عمومی
اعلام وصول 2
181186
تاریخ انتشار: 1396/10/02 00:10
کارت بازی حسن بیت‌سعید صادر شد/سوشا مکانی به صنعت نفت آبادان پیوست/ سعید لطفی صنعت نفتی شد/"علی رضایی شکیب" سرپرست اداره ورزش و جوانان آبادان شد/قاتل فراری شهرستان کارون توسط پلیس دستگیر شد

عصرجهان- تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری خوزستان در سایر رسانه ها

تجمع جوانان جویای کار خرمشهری برای چندمین‌بار/"مرگ بر بیکاری" فریاد جوانان خرمشهری
ظهر امروز تعداد زیادی از جوانان جویای کار خرمشهری در مقابل مسجد جامع شهرستان تجمع کردند.
جوانان خرمشهری در طول سه روز اخیر چندمین تجمعی است که با محوریت اشتغال در شهرستان برپا می‌کنند.


جوانان جویای کار خرمشهری در تجمع امروز خود با به دست گرفتن دست‌نوشته‌هایی خواستار رفع و حل مشکلات خود شدند.
جوانان خرمشهری در این تجمع شعارهایی چون «مرگ بر بیکاری»، «کار؛ حق مسلم ما است»، «خرمشهری بیکاره؛ غیربومی سرکاره»، «کارگر غیربومی اخراج باید گردد»، «مسؤول بی لیاقت نمی‌خواهیم» و... سر دادند
گفتنی است که امام جمعه خرمشهر پس از اقامه نماز جمعه در جمع جوانان جویای‌کار خرمشهری قرار گرفت و با آنها گفت‌و‌گو کرد. /فارس


کارت بازی حسن بیت‌سعید صادر شد
حسن بیت‌سعید مهاجم پیشین تیم استقلال تهران مذاکراتی را با مسئولان باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان انجام داد.
پس از انجام مذاکرات جلسه‌ای میان علیرضا اژدری‌زاده مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان و حسن بیت‌سعید برگزار شد که در پایان طرفین برای همکاری در نیم‌فصل دوم لیگ برتر و فصل آینده به توافق رسیدند.


بعد از انجام توافقات انجام شده حسن بیت‌سعید با حضور در دفتر مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان قراردادی به مدت یک فصل و نیم امضا کرد تا در نیم فصل دوم هفدهمین دوره از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در کنار شاگردان سید سیروس پورموسوی به میدان برود
پس از چند روز کارت بازی حسن بیت‌سعید مهاجم جدید تیم محبوب فولاد خوزستان صادر شد و این بازیکن جوان می‌تواند در بازی آینده مقابل پرسپولیس به میدان برود.
در همین ارتباط علیرضا اژدری‌زاده، مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان اظهار داشت: خوشبختانه کارت بازی حسن بیت سعید از سوی سازمان لیگ فوتبال صادر شده و این بازیکن در صورت صلاحدید کادر فنی می‌تواند در دیدار مقابل تیم پرسپولیس در ترکیب تیم قرار گیرد.
بیت‌سعید در تاریخ 12 فروردین ماه سال 1369 در شهر سوسنگرد شهرستان دشت‌آزادگاه به دنیا آمد و سابقه بازی در تیم‌های فولادنوین خوزستان، استقلال خوزستان و استقلال تهران را در کارنامه ورزشی خود دارد.
حسن بیت‌سعید با درخواست سیروس پورموسوی سرمربی تیم فولاد خوزستان به این تیم محبوب جنوبی پیوست.
دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و پرسپولیس تهران از ساعت 14:30 دقیقه روز یکشنبه در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می‌شود/تسنیم


سوشا مکانی به صنعت نفت آبادان پیوست
تیم صنعت نفت آبادان به منظور حضور در نیم فصل دوم لیگ برتر یک دروازه‌بان جذب کرد.
تیم صنعت نفت آبادان به منظور حضور در نیم فصل دوم هفدهمین دوره از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور یک دروازه‌بان جذب کرد.


این دروازه‌بان سوشا مکانی است که که سابقه بازی در میوندالن و استرومسگودست نروژ را در کارنامه ورزشی خود دارد.
قرار داد سوشا مکانی با تیم صنعت نفت آبادان نیم فصل است.
قرارداد سوشا مکانی با تیم صنعت نفت آبادان 350 میلیون تومان است که از این مبلغ 200میلیون تومان بابت صدور آی‌تی‌سی کسر می‌شود.

بازی در تیم‌های فجر شهید سپاسی شیراز، پاس همدان، استیل آذین، نفت تهران، فولاد خوزستان و پرسپولیس از دیگر سوابق ورزشی سوشا مکانی است/تسنیم


 

اعتراض مجدد کشاورزان هندیجان به بی آبی، این بار در نماز جمعه
به سبب خشک شدن رودخانه زهره هندیجان و نبود آب برای آبیاری مزارع کشاورزی، و همچنین عدم تخصیص آب کافی به رودخانه زهره، کشاورزان هندیجان، امروز در نماز جمعه تجمع اعتراض‌آمیز داشتند/ایلنا


«علی رضایی شکیب» سرپرست اداره ورزش و جوانان آبادان شد
طی حکمی، «علی رضایی شکیب» به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان آبادان منصوب شد.


، در بخشی از حکم «علی رضایی شکیب» که از سوی «پیمان ادیبی»، مدیر کل ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند صادر شده، آمده است:
امید است با هماهنگی کامل با دستگاه‌ های مختلف در شهرستان و هم چنین اداره کل ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند نسبت به پیشبرد اهداف عالی ورزش و جوانان در آن شهرستان گام بردارید.
لازم به ذکر، پیشتر «خادمعلی تهذیبی»، رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان بود/ایلنا


فرماندار ایذه مانع ورود خبرنگاران به جلسه شورای اشتغال شد
جلسه شورای اشتغال شهرستان ایذه امروز با حضور استاندار خوزستان و نماینده ایذه و باغملک در حالی برگزاری گردید که از صبح امروز جمعه اول دی ماه، خبرنگاران جهت پوشش خبری جلسه شورای اشتغال قصد ورود به فرمانداری داشتند اما حراست فرمانداری ایذه اعلام نمود که سرپرست جدید فرمانداری ایذه دستور داده است در این جلسه فقط دو خبرنگار حضور داشته باشند که این تصمیم باعث تعجب خبرنگاران رسمی خبرگزاری معتبر از جمله ایلنا، برنا، فارس، تسنیم، ایرنا، پایگاه خبری عصر ایذه و عصر جهان شد که در بیشتر جلسات مختلف فرمانداری حضور داشتند.
به همین دلیل از مباحث مطرح شده در جلسه ی امروز و تصمیمات اتخاذ شده، هیچگونه اطلاعی در دست نیست/ایلنا


قاتل فراری شهرستان کارون توسط پلیس دستگیر شد
سردار حیدر عباس زاده اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره قتل در منطقه قلعه چنعان شهرستان کارون، تدابیر عملیاتی توسط فرمانده انتظامی آن شهرستان به پلیس آگاهی ابلاغ شد.
وی ادامه افزود: مأموران انتظامی با استفاده از روش های نوین کشف جرم موفق به شناسایی محل اختفا قاتل شدند.
سردار عباس زاده بیان کرد: با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، قاتل که متواری بود در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.
فرمانده انتظامی خوزستان در پایان با بیان اینکه متهم در تحقیقات پلیس به بزه انتسابی معترف شد، خبر داد: قاتل انگیزه قتل را اختلاف قبلی عنوان کرد/ پایگاه خبری پلیس


 

سعید لطفی صنعت نفتی شد
سعید لطفی مدافع تیم فوتبال سایپا بعد از توافق با تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر هفدهم پیراهن این تیم را بر تن می‌کند.

لطفی ۲۵ ساله و اهل ایلام است که سابقه بازی در سپاهان اصفهان، صبای قم و نفت تهران را نیز دارد؛ این بازیکن نزدیک به ۲۰ مسابقه برای تیم‌های ملی زیر ۱۷سال، جوانان و امید به میدان رفته است.

لطفی با سپاهان و نفت تهران سابقه حضور در جام باشگاه‌های آسیا را نیز دارد.
قرارداد این بازیکن با صنعت نفت ۲۲۰میلیون تومان است که به درخواست فراز کمالوند رسانه‌ای می‌شود/مهر


 

11 زخمی در درگیری بر سر زمین کشاورزی در هفتکل
فرماندار هفتکل گفت: در یک نزاع دسته جمعی در بعدازظهر روز جمعه، 11 نفر بر اثر شلیک تفنگ ساچمه ای مجروح شدند.
اسحق مرادی روز جمعه اظهارکرد: این درگیری در روستای شجیرات بخش رغیوه واقع در شهرستان هفتکل رخ داد که در این نزاع یک نفر با تفنگ ساچمه‌ای اقدام به تیراندازی کرد و باعث مجروحیت 11 نفر شد.
وی افزود: چهار نفر از مصدومان به بیمارستان رامهرمز و هفت نفر به درمان بستر هفتکل منتقل شدند که گزارش‌های اولیه از رضایت بخش بودن حال عمومی آنها دارد.
مرادی دلیل این درگیری را بحث بر روی یک زمین کشاورزی بیان کرد و اظهارکرد:با دستور قاضی و دادستان عوامل این حادثه تحت پیگرد قانونی قرار گرفته‌اند/ایرنا

برچسب ها:
ایستگاه خبر ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*