اخبار عمومی
اعلام وصول 2
181198
تاریخ انتشار: 1396/10/02 23:47
هافبک سابق فولاد خوزستان:
هافبک سابق فولاد خوزستان گفت:تمام تلاش و هدفم این است که بتوانم با درخشش در لیگ یک، به لیگ برتر برگردم و اگر شرایط مهیا باشد بار دیگر لباس تیم محبوبم فولاد را بر تن کنم.

عصرجهان-میثم کریمی هافبک سابق فولاد خوزستان ظهر امروز در گفتگو با فارس اظهار کرد: تمام تلاش و هدفم این است که بتوانم با درخشش در لیگ یک، به لیگ برتر برگردم و اگر شرایط مهیا باشد بار دیگر لباس تیم محبوبم فولاد را بر تن کنم.

بازیکن بااخلاق تیم فوتبال نساجی مازندران درباره شرایط خود و تیم نساجی گفت: خوشبختانه شرایطم بسیار خوب است و این فصل در اکثر بازی‌ها به میدان رفته‌ام. امسال به همت مدیران باشگاه و کادر فنی، تیم خوبی بسته شده که انسجام خوبی دارد و توانسته‌ایم با حمایت هوادارانمان نتایج خوبی بگیریم و در نیم‌فصل ردهٔ سوم جدول را از آن خود کنیم.

کریمی با بیان اینکه فصل گذشته در نود درصد بازی‌ها به‌عنوان یار ثابت در بازی‌های نساجی حضور داشتم، گفت: ابتدای فصل پیشنهادی از یک تیم لیگ برتری داشتم که شرایط را برای پذیرفتن آن مهیا ندیدم.

وی افزود: ابتدای فصل در تمرینات شهرداری ماهشهر بودم و قرار بود در استان خودم این فصل را سپری کنم که مسائلی پیش آمد که ترجیح دادم در ماهشهر نمانم و به نساجی برگردم.

کریمی در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره شباهت هواداران شمالی و خوزستانی گفت: بهرحال من سال‌ها در فولاد بوده‌ام و هنگامی که جو ورزشگاه در بازی‌هایی که نساجی میزبان است را می‌بینم به یاد هواداران خوزستانی می‌افتم. شور و حرارت هواداران شمالی بسیار به هواداران خوزستانی شباهت دارد و آنها از عوامل اصلی گرم شدن مسابقات هستند.

هافبک خوزستانی نساجی گفت: هدفمان امسال صعود به لیگ برتر است و امیدواریم بتوانیم به این مهم برسیم تا هواداران نساجی پس از سال‌ها به آرزوی خود که لیگ برتری شدن نساجی است برسند.

وی با بیان اینکه نتایج تیم‌های خوزستانی در لیگ برتر و لیگ یک را دنبال می‌کند افزود: نفت مسجدسلیمان تیم بسیار خوبی است که از نظر تاکتیکی کاملاً منسجم است، محمود فکری سال قبل مربی من در نساجی بوده و با توجه به شناختی که از وی و برخی بازیکنان نفت دارم، این تیم گزینهٔ اصلی لیگ برتری شدن است و امیدوارم با حمایت مردم عزیز مسجدسلیمان این امر محقق شود. همچنین فولاد هم اخیراً چهرهٔ یک مدعی را نشان داده و امیدوارم بتواند حداقل به سهمیه آسیایی دست پیدا کند.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*