اخبار عمومی
اعلام وصول 2
181208
تاریخ انتشار: 1396/10/03 22:40
هجوم ریزگردها به استان خوزستان مزید بر عوارض شیمیائی شد و زندگی در خوزستان را برای این جانباز دفاع مقدس و سایر جانبازان شیمیائی بسیار سخت کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان، روز یکشنبه سوم دیماه جاری جمعی از رزمندگان قدیمی گردان امیرالمومنین خوزستان به عیادت حاج کوروش خسروی نژاد جانباز شیمیایی دفاع مقدس رفتند.
مجید شریفی یکی از رزمندگان قدیمی گردان امیرالمومنین به خبرنگار عصرجهان گفت: حاج کوروش خسروی نژاد از سن 12 سالگی عضو ستاد تخلیه مجروحین بود و ازسال 1360 وارد مناطق جنگی و عملیاتی شدند.


شریفی افزودند: حاج کوروش خسروی نژاد که از همراهان شهید حاج مهدی نریمی بودند در عملیات ها و مناطق جنگی فتح المبین،طریق القدس،بیت المقدس،بدر،خیبر، کربلای4، جزیره مجنون حضور و شرکت فعال داشتند و در جزیره مجنون شیمیائی و به درجه رفیع جانبازی نائل آمدند و مدت 28 روز در بیمارستان های تهران بستری و موردعمل جراحی قرار گرفتند.
این رزمنده قدیمی گردان امیرالمومنین ادامه دادند: حاج کوروش خسروی نژاد در تیپ دریایی طارق مسئول مخابرات بودند و با گردان امیرالمومنین در منطقه عملیاتی جزیره مجنون حضور و شیمیائی شدند و تا یکسال پس از پایان جنگ در گردان امیرالمومنین حضور داشتند.


مجید شریفی  در پایان اظهار داشتند: حاج کوروش خسروی نژاد پس از جنگ ادامه تحصیل دادند و در مقطع کارشناسی ارشد رشته کشاورزی فارغ التحصیل شدند. اما هجوم ریزگردها به استان خوزستان مزید بر عوارض شیمیائی شد و زندگی در خوزستان را برای این جانباز دفاع مقدس و سایر جانبازان شیمیائی بسیار سخت کرد
شایان ذکر است در ابتدای این دیدار زیارت عاشورا توسط محمد خسروی نژاد( اخوی ایشان) قرائت شد و در ادامه حاج کوروش خسروی نژاد از خاطرات دفاع مقدس و روند درمانی ایشان صحبت کردند.
برای سلامتی همه جانبازان صلوات


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*