اخبار عمومی
اعلام وصول 2
181220
تاریخ انتشار: 1396/10/05 00:14
بیماران مراجعه کننده به درمانگاه تخصصی شوش در سومین روز غیبت پزشکان متخصص برای درمان با مشکل مواجه شده و بین شهرهای دزفول و اهواز سرگردانند

عصر جهان-پزشکان متخصص 'درمانگاه تخصصی ویژه دولتی بیمارستان نظام مافی شوش' به دلیل پرداخت نشدن کارانه از روز شنبه در محل کار خود حاضر نشده و همچنان بر پرداخت کارانه خود که گفته می شود از ابتدای امسال تاکنون پرداخت نشده اصرار دارند.
غیبت این پزشکان متخصص موجب سرگردانی بیماران شهرستان شوش شده و برخی نیز برای درمان راهی شهرهای دزفول و اهواز شده اند.


درمانگاه تخصصی شوش به خاطر تعرفه پایین پزشکان متخصص ، تنها امید بیمارانی است که توان پرداخت هزینه بالای معاینه پزشکان متخصص و فوق تخصص در مطب را ندارند.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان شوش علت پرداخت نشدن کارانه پزشکان متخصص را خلف وعده شرکت ها و سازمان های بیمه گر به ویژه سازمان تامین اجتماعی عنوان کرده و گفت: از آنجا که این سازمان های بیمه گر بدهی خود را به وزارت بهداشت و درمان پرداخت نمی کنند ، پرداخت کارانه پزشکان سراسر کشور با مشکل مواجه شده است.
نوروز سواری پیش از این در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از پیگیری مشکل پزشکان متخصص درمانگاه دولتی شوش از طریق دانشگاه علوم پزشکی دزفول خبر داده و اظهار داشت : تلاش می شود با پرداخت بخشی از مطالبه این پزشکان روند فعالیت در درمانگاه شوش به حالت عادی بازگردد اما این پیگیری با گذشت سه روز از غیبت پزشکان موثر واقع نشده است.
شهرستان شوش با بیش از 200 هزار نفر جمعیت و 220 روستا تنها یک بیمارستان و 2 درمانگاه تخصصی دارد/ایرنا

برچسب ها:
شوش ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*