اخبار عمومی
اعلام وصول 2
1836
تاریخ انتشار: 1393/05/26 16:55
پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان
موضوع حضور فرد یا افرادی وابسته به گروه‌های تکفیری داعش در شهرستان آبادان کذب محض بوده و به دلیل هوشیاری و آمادگی فوق‌العاده نیروهای امنیتی اساساً غیرممکن است.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان به نقل از فارس دادستان دادگاه‌های عمومی و انقلاب آبادان گفت: موضوع حضور فرد یا افرادی وابسته به گروه‌های تکفیری داعش در شهرستان آبادان کذب محض بوده و به دلیل هوشیاری و آمادگی فوق‌العاده نیروهای امنیتی اساساً غیرممکن است.

احمد شیرعلیزاده  اظهار داشت:‌ تاکنون گزارش اثبات شده از سوی ماموران اطلاعاتی و پلیس در این زمینه به این دادستانی نرسیده است.

شیرعلیزاده بار دیگر ضمن تاکید بر عدم حضور گروه‌های تکفیری داعش در منطقه یادآور شد: طرح این موضوع شایعه‌ای بیش نیست و حضور این گروه تکفیری در هر نقطه‌ای از کشور به دلیل هوشیاری و آمادگی فوق‌العاده نیروهای امنیتی غیرممکن است.

سایت‌های خبری به انجام رسالت اصلی خود بپردازند

این مقام قضایی در ادامه خطاب به مدیران و خبرنگاران سایت‌ها و پایگاه‌های خبری و اطلاع‌رسانی در سطح شهرستان آبادان گفت: سایت‌ها و فعالان عرصه خبری باید در مسیر انجام رسالت اصلی خود گام بردارند.

وی از اصحاب رسانه که به‌منظور تنویر افکار عمومی،‌ آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی قانونی و درست به مسئولان شهری تلاش می‌کنند، قدردانی کرد و ادامه داد: به کسانی که به جای خبررسانی اقدام به خبرسازی و حاشیه‌سازی می‌کنند، توصیه می‌شود تا از این روش نادرست دست بردارند و به رسالت اصلی خود بپردازند.

دادستان دادگاه‌های عمومی و انقلاب آبادان از تحلیل منصفانه و مودبانه همراه با رعایت اصول قانونی کار خبررسانی به عنوان رسالت اصلی خبرنگاران نام برد و اظهار کرد: به عنوان مدعی‌العموم در صورت وجود شاکی موضوع به سرعت بررسی و مورد تحقیق قرار می‌گیرد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*