اخبار عمومی
اعلام وصول 2
18643
تاریخ انتشار: 1394/10/23 20:21
در بندر امام‌خمینی صورت گرفت؛
سیدرحیم عقیق: عبور از شرایط دولتی به خصوصی در کل دنیا با چالشهایی روبروست که البته بایستی با تدبیر و برنامه ریزی و در حداقل زمان ممکن این مسائل را تعیین تکلیف کرد.

به گزارش جلال کاووسی خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان از بندر امام‌خمینی، مدیرعامل و روسای واحدهای  سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی میزبان مدیرکل بازرسی وزارت نفت، معاونین ستادی وزارتخانه و روسای کل بازرسی 4 شرکت اصلی صنعت نفت بودند.
مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت‌نفت در این جلسه گفت: عبور از شرایط دولتی به خصوصی در کل دنیا با چالش‌هایی روبروست که البته بایستی با تدبیر و برنامه‌ریزی و در حداقل زمان ممکن این مسائل را تعیین تکلیف کرد.
سیدرحیم عقیق ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های کلیه شاغلان در مناطق عملیاتی، افزود: وزارت خانه نفت، خدمت کردن را به‌عنوان یک راهبرد اصلی مدنظر قرار دارد و اگر این موضوع را اصل قرار دهیم که سازمان باید در حق شرکت‌ها و مردم و کارکنان، پدری کند، بسیاری از مشکلات حل می‌شوند.
وی خاطرنشان کرد: تعامل و احساس مسئولیت باید راهبرد ما در اداره‌ی صنعت نفت کشور باشد، که اگر این‌طور شد، شرکت‌ها، توانمندی‌ها و ظرفیت‌های خوب دورهم جمع خواهند شد.
مشاور وزیر تأکید کرد: مورد دومی که پس از تعامل و مسئولیت پدرانه موردتوجه است، مسئولیت‌پذیری بخش خصوصی است. کسب‌وکار اقتصادی در کشور ادای مسئولیت متقابل را طلب می‌کند و سازمان‌های دولتی در اشاعه‌ی این فرهنگ فعال باشند. در دنیای سرمایه‌گذاری امروز حتی در کشورهایی که به اقتصاد آزاد اعتقاد دارند، مسئولیت اجتماعی یکی از مؤلفه‌های پذیرفته شده است. ما و بخش خصوصی در کنار هم می‌توانیم تولید خوب و زندگی آرامی داشته باشیم.
در ادامه شکری، رئیس‌کل بازرسی شرکت ملی صنایع پتروشیمی برخی مسائل منطقه را تشریح کرد و اظهار امیدواری کرد که با مساعدت بازرسی وزارت نفت بتوان بر این مسائل فائق شد. پس از آن اعضای هیئت‌رئیسه‌ی سازمان منطقه ویژه نیز به ذکر مسائل و مشکلات حوزه خود پرداخته و از مسئولین حاضر درخواست همکاری کردند.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*