اخبار عمومی
اعلام وصول 2
18681
تاریخ انتشار: 1394/10/26 12:57
معاون فرماندار مرکز حوزه انتخابیه ماهشهر، امیدیه و هندیجان؛
حاج سالم عبادی: هیچ گونه خبری مبنی بر رد یا تایید صلاحیت کاندیداهای مجلس شورای اسلامی شهرستان ماهشهر از سوی هیئت نظارت اعلام نگردیده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان؛ حاج سالم عبادی معاون فرماندار شهرستان ماهشهر در گفتگوی تلفنی با ناصر حکیمی خبرنگار ما هر گونه اخبار در خصوص رد و یا تایید صلاحیت کاندیدای حوزه انتخابیه ماهشهر، امیدیه و هندیجان را تکذیب، و تصریح کرد: هیچ گونه خبری مبنی بر رد یا تایید صلاحیت کاندیداهای مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه ماهشهر، امیدیه و هندیجان از سوی هیئت نظارت اعلام نگردیده است.

عبادی همچنین عنوان کرد: متاسفانه افرادی اقدام به نشر برخی اخبار کذب در خصوص تائید و یا رد صلاحیت کاندیداها  در رسانه ها و شبکه های اجتماعی می کنند که این موضوع از سوی فرمانداری و هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان ماهشهر تکذیب می شود.

معاون فرماندار شهرستان ماهشهر با تاکید بر اینکه حفظ آرامش جامعه، رعایت شخصیت کاندیدا و پرهیز از توهین و تخریب نامزدها از جمله وظائف مهم رسانه‌ها و خبرنگاران است، گفت: مدیران رسانه‌ها و شبکه های اجتماعی باید بدانند که عدم توجه به این موارد جرم تلقی می‌شود و به طور قطع نهادهای نظارتی، انتظامی و قضایی شهرستان ماهشهر اجازه نمی‌دهند که فضای انتخاباتی آلوده شود.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان


حمیدی
|
Iran
|
1394/10/26 23:46
  +0

  -0
پاسخ
سلام.لطفازودترنتایج تاییدوردصلاحیت هارواعلام کنید.

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*