اخبار عمومی
اعلام وصول 2
18683
تاریخ انتشار: 1394/10/26 00:48
به مناسبت میلاد امام حسن عسکری (ع)؛
به مناسبت میلاد امام حسن عسکری(ع) محفل انس با قرآن همراه با تجلیل از نفرات برتر مسابقات قرآن شهرستان،در حسینیه امامزاده بابااحمد بهمئی برگزار می گردد.

به گزارش فرهاد معصومی خبرنگار عصر جهان از شهرستان بهمئی، به مناسبت میلاد امام حسن عسکری(ع) محفل انس با قرآن همراه با تجلیل از نفرات برتر مسابقات قرآن در شهرستان بهمئی برگزار می شود.

عبد محمد نمازی رئیس اداراه اوقاف و امور خیریه شهرستان بهمئی گفت: به مناسبت میلاد امام حسن عسکری(ع) محفل انس با قرآن همراه با تجلیل از نفرات برتر مسابقات قرآن شهرستان، با حضور مسئولین استانی و شهرستانی و قاریان ممتاز در حسینیه امامزاده بابااحمد شهرستان بهمئی برگزار می گردد.

نمازی رئیس اداره اوقاف شهرستان بهمئی هدف از برگزاری این محفل قرآنی را تبلیغ و نشر قرآن و اهل بیت، تبدیل بقاع متبرکه به قطب های فرهنگی، شناسایی و تجلیل از استعدادهای قرآنی و گرامیداشت میلاد امام حسن عسکری (ع) دانست.

درپایان رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بهمئی گفت: این محفل قرآنی روز یکشنبه 27/10/94 بعداز نماز مغرب و عشاء در حسینه بابااحمد برگزار می شود از عموم مردم و علاقه مندان به قرآن دعوت بعمل می آید.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان


همشهری
|
Iran
|
1394/10/26 20:59
  +0

  -0
پاسخ
درود بر نمازی که به کارهای قرانی اهمیت میدهد

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*