اخبار عمومی
اعلام وصول 2
18734
تاریخ انتشار: 1394/10/29 21:56
فرماندار بویراحمد در ابتدای این مراسم از منابع طبیعی بویراحمد بعنوان بزرگترین ظرفیت این شهرستان نام برد و افزود: باید از دست‌اندازی به منابع طبیعی بویراحمد جلوگیری شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، مدیر اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بویراحمد با حضور فرماندار، مدیر کل منابع طبیعی بویراحمد و جمعی از مسئولان محلی معرفی گردید.

بنا به گزارش دریافتی جواد رحیمیان به عنوان مدیر جدید اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بویراحمد معرفی، و جایگزین سعید نظری شد.

فرماندار بویراحمد در ابتدای این مراسم از منابع طبیعی بویراحمد بعنوان بزرگترین ظرفیت این شهرستان نام برد و اظهار داشت: باید از دست‌اندازی به منابع طبیعی بویراحمد جلوگیری شود.

محمدکاظم نظری فرماندار بویراحمد در این جلسه از تلاش‌های سعید نظری مدیر سابق اداره منابع طبیعی بویراحمد تقدیر و افزود: این مدیر سخت‌کوش سلامتی خود را در راه حفاظت از منابع طبیعی گذاشت به گونه‌ای که قلب وی دیگر نتوانست این فشار کاری را تحمل کند.

در ادامه این جلسه عزت‌الله بهشتی‌ فر مدیرکل منابع طبیعی بویراحمد کار حفظت از منابع طبیعی را حساس دانست، درگذشت فرمانده یگان حفاظت منابع بویراحمد و بیماری قلبی مدیر منابع طبیعی این شهرستان از شواهد این ادعا بر شمرد.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*