اخبار عمومی
اعلام وصول 2
18744
تاریخ انتشار: 1394/10/30 19:06
دکتر علی مژدهی پور:
دکتر علی مژدهی پور مردم بهبهان و آغاجاری را مردمی با درایت و توانمند در عرصه تولید و کار آفرینی توصیف نمودند و افزودند: خوشبختانه مردم بهبهان علیرغم داشتن مشکلات شخصی، پیگیری منافع عمومی را بر منافع فردی ترجیح می دهند

عصرجهان: استقبال مردمی از کاندیداتوری دکتر علی مژدهی پور در شهرستان های بهبهان و آغاجاری به گونه است که از یک سو شگفتی ناظران را به دنبال داشته و از سوی دیگر تنظیم برنامه ها جهت پاسخگوئی به ابراز محبت مردم شریف بعضا با تاخیر صورت می گیرد. اما از آنجائیکه دکتر مدیری کار کشته و سرد و گرم کشیده است به تمام این ابراز محبت ها به صورت حضوری و تلفنی پاسخ می دهند.

به گزارش امین روانان خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، دکتر علی مژدهی پور به مناسبت ولادت یازدهمین اخترتابناک آسمان امامت و ولایت امام حسن عسکری (ع) در تالار آریا در جمع کثیری از اهالی شریف بهبهان حضو یافتند.

رئیس سابق سازمان تعزیرات حکومتی کل کشور ضمن سپاسگزاری از ابراز محبت اهالی شریف شهرستان های بهبهان و آغاجاری از آحاد مردم تقاضا داشتند که با بررسی، تحقیق و بر اساس معیار های شایسته سالاری، تعهد، تجربه و تخصص گزینه اصلح را بدون تعصبات قومی، گروهی و یا حزبی انتخاب نمایند. تا نماینده منتخب بتواند با شناسائی و تلفیق منابع حداکثر بهره وری را در جهت منافع مردم ایجاد نمایند.

دکترمژدهی پور افزودند: اعتقاد دارند که مردم ولی نعمتان انقلاب هستند و در همه صحنه های حساس انقلاب یک گام از مسئولین جلوتر بوده و هستند و ما باید خود را در مقابل امتحان سخت انتخاب مردم آماده کنیم و باید با استفاده از همه ظرفیت ها، تلاش خود را در جهت رفع مشکلات مردم دو چندان کنیم.

ایشان حرکت منسجم و با برنامه ریزی علمی، تجربه چندین ساله مدیریتی، ارتباطات استانی و ملی را بهترین ابزار جهت پیشبرد اهداف انتخاباتی خود دانسته و بر این باور است که حوزه انتخابیه بهبهان و آغاجاری جهت از بین بردن تضاد های طبقاتی، جلوگیری از تخلفات اجتماعی و اقتصادی و همچنین رفع مشکلات سد راه معیشت مردم  نیاز به نیروی متخصص، کار آزموده و امتحان پس داده است.

ایشان مردم بهبهان و آغاجاری را مردمی با درایت و توانمند در عرصه تولید و کار آفرینی توصیف نمودند و افزودند: خوشبختانه مردم بهبهان علیرغم داشتن مشکلات شخصی، پیگیری منافع عمومی را بر منافع فردی ترجیح می دهند و خواستار رفع مشکلات عمومی، ایجاد زیر ساخت های شهری و اشتغال زا بودند و ابراز امیدواری نمودند با توجه به سوابق، ارتباطات و ظرفیتی مدیریتی که در خود می بینند در حل این موضوعات اقدام نماید.

دکترمژدهی پور ادامه دادند خدای خود را شاکر است که به او کمک کرده در ۳۳سال مسئولیت های خطیر استانی و کشوری دچار کوچکترین تخلف انضباطی نشده و انشاء لله در آینده هم نخواهد شد.

شایان ذکر است استقبال مردمی از کاندیداتوری دکتر علی مژدهی پور در شهرستان های بهبهان و آغاجاری به گونه است که از یک سو شگفتی ناظران را به دنبال داشته و از سوی دیگر تنظیم برنامه ها جهت پاسخگوئی به ابراز محبت مردم شریف بعضا با تاخیر صورت می گیرد. اما از آنجائیکه دکتر مدیری کار کشته و سرد و گرم کشیده است به تمام این ابراز محبت ها به صورت حضوری و تلفنی پاسخ می دهند.

گزارش تصویری گوشه ای از ابراز حمایت مردم بهبهان و حومه از دکتر مژدهی پور در تالار آریا بهبهان


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان


بهبهانی
|
Iran
|
1394/11/01 00:44
  +2

  -0
پاسخ
تا حالا همچین کاندیدی اییییقد در بهبهان مورد استقبال قرار نگرفته بود
هرکجای این شهر میروم زمزمه ی از اسم دکتر مژدهی پور هس

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*