اخبار عمومی
اعلام وصول 2
18762
تاریخ انتشار: 1394/11/01 14:48
همایش گرامیداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش در شهرستان بهمئی با حضور جناب آقای زهرایی معاونت محترم اداره کل آموزش و پرورش استان،امام جمعه شهرستان بهمئی و مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.

به گزارش فرهاد معصومی خبرنگار عصر جهان درشهرستان بهمئی، پیام مشترک فرماندار و رئیس آموزش و پرورش شهرستان بهمئی بمناسبت هفته شوراهای آموزش و پرورش به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

گرامیداشت هفته تشکیل شورا های آموزش و پرورش فرصت بسیار مغتنمی است تا مراتب سپاس و قدردانی خودمان را از زحمات و تلاشهای بی وقفه و ارزنده تمامی فرهنگیان دلسوز و بصیر و مدیران سخت کوش و توانمند شهرستان بهمئی که در کمال اخلاص و ایثار در راستای تعلیم و تربیت نسلی، اندیشمند، عالم ، خلاق، سخت کوش، مومن متعهد و ولایتمدار می نمایند اعلام نمائیم.

بدون تردید این معلمان شریف و دلسوز هستند که در عرصه زندگی بشری جهان کنونی، سرنوشت و سعادت ملت ها را رقم می زنند و با کوشش های خود پیشرفت و سرافرازی را بنیان نهند.

مشارکت در آموزش و پرورش پدیده ایست که از دیر باز مورد توجه کشورهای توسعه یافته ودر حال توسعه بوده است. و این به آن معناست که اداره آموزش و پرورش چنین دستگاه عظیم برای تامین و تربیت نیروی انسانی بدون مشارکت مردم و مسئولین چندان مطلوب نخواهد بود.

 در 26 دیماه سال 1372 مجلس شورای اسلامی یکی از مترقی ترین قوانین پس از پیروزی انقلاب اسلامی را با عنوان "قانون تشکیل شوراهای آموزش و پرورش" تصویب نمود تا با عمومی کردن مسائل آموزش و پرورش زمینه حرکت بسوی عدم تمرکز و مشارکت در تصمیم گیری را در این بخش مهیا سازند.

 در پایان امیدواریم افتخارات این منطقه و نظام اسلامی با کوشش بی دریغ فرهنگیان گرانقدر و مدیران و مسئولین نظام تعلیم و تربیت و خیرین بزرگوار در سال "دولت و ملت همدلی و همزبانی" شتاب بیشتری گیرد و جامعه ی فرهیخته ی دینی ما با بهرمندی از نعمت ولایت و رهبری، راه نورانی خویش را دنبال نماید و ما هر روز شاهد درخشش ستاره های نو در آسمان علم و اندیشه و رشد و پیشرفت همه جانبه ی کشور عزیزمان باشیم.

این هفته را به تمامی فرهنگیان گرانقدر، مدیران فرهیخته، خیرین ارجمند، اولیاء محترم، دانش آموزان عزیز و همچنین به اعضای پرتلاش و دلسوز شورای آموزش و پرورش شهرستان تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت و سربلندی همگان را از درگاه ایزد منان مسئلت داریم.

سلطانعلی رحمانی- فرماندار شهرستان بهمئی

مسیح دموری نژاد-رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*